Gå til innhold

Å bli lottomilionær.

Anbefalte innlegg

Gjest Fioletta
Skrevet

Absolutt ikke et hint! :-) Bare en beskrivelse av faktum:-)

Jeg synes det er en uskikk at svigerinnen din sier at du burde gi dem penger dersom dere vinner. Får være måte på.

Det er det jeg også mener. Det er jo ikke hyggelig å skulle gi bort noe da.

Skrevet

Det er det jeg også mener. Det er jo ikke hyggelig å skulle gi bort noe da.

Nei, det tar bort hele gleden ved å gi.

Gjest Fioletta
Skrevet

Nix, helt vanlig svart. Asus EEE1000. Tastaturet eer ikke sååå lite da, men mindre enn hva jeg er vant med på jobb-pc, så når det veksler mellom dem blir det litt uvant

Jasså, du er inne på DOL i arbeidstiden? Fy skam! :P

Skrevet

Akkurat den problemstillingen hadde jeg ikke akkurat gidda å miste nattesøvnen over. Sjansen for å vinne så mye er minimal.

Når det er sagt: Joda, jeg ville delt hvis jeg hadde vunnet 10 millioner. Hadde nok kunnet avse både til nær familie og til noen veldedige formål da.

Faktisk er jeg lottomillionær. Dvs min mann er. ;-) Men det var ikke snakk om 10 millioner, det var nok dessverre en null mindre. Akkurat passelig syns vi, nok til å gjøre en forskjell men ikke så mye at det snudde om på hele livet.

...Og det ble rom for å dele litt av de pengene også, selv om brorparten gikk i huset.

Skrevet

Jasså, du er inne på DOL i arbeidstiden? Fy skam! :P

DET sa jeg ikke! Jeg sa at jeg i løpet av dagen veksler mellom å _skrive_ på jobb-pc og privat pc;-)

Skrevet

Nix, helt vanlig svart. Asus EEE1000. Tastaturet eer ikke sååå lite da, men mindre enn hva jeg er vant med på jobb-pc, så når det veksler mellom dem blir det litt uvant

Er du fornøyd, da? *ønsker meg alltid nye dingser*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238526765' post='4123729]

Er du fornøyd, da? *ønsker meg alltid nye dingser*

Ja, det vil jeg si. Den er veldig snerten og grei å benytte. Litt mer scrolling kan det bli til tider, men det er deilig å ha en liten nett pc som kan tas med over alt:-)

Skrevet

Ja, det vil jeg si. Den er veldig snerten og grei å benytte. Litt mer scrolling kan det bli til tider, men det er deilig å ha en liten nett pc som kan tas med over alt:-)

Den får sikkert plass i den brune design-veska også..! Heldige mini-pc! :-)

Gjest Fioletta
Skrevet

DET sa jeg ikke! Jeg sa at jeg i løpet av dagen veksler mellom å _skrive_ på jobb-pc og privat pc;-)

hmm.. okay da:P:P

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238527289' post='4123738]

Den får sikkert plass i den brune design-veska også..! Heldige mini-pc! :-)

Oh yess!

Men har hittil kun hatt den hjemme;-)

Skrevet

Oh yess!

Men har hittil kun hatt den hjemme;-)

;-)

Gjest sikkert og visst
Skrevet

Tja, kunne vel spandert en reise, en familetur på alle sammen.

Men å måtte dele ut penger, bare for å dele, ser jeg ingen grunn til. Da måtte det i såfall vært til foreldrene våre.

Er neimen ikke så sikker på at mine søsken/svigersøsken heller hadde gjort det. Og jeg hadde iallefall ikke forventet at de skulle dele.

Ungene våre er noe helt annet, ville selvsakt satt av en sum på konto til dem.

Skrevet

10 mill? Tja... Det er mange rundt meg som hadde blitt gjeldfrie i alle fall. :o) Noe hadde jeg syltet ned til senere bruk, noe hadde jeg betalt ned eget lån / kjærestens lån / søskens lån med, noe hadde jeg gitt til en kjær venninne og en del hadde jeg brukt til ny bil + div klær og sånt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...