Gå til innhold

Voltaren og magesmerter

Anbefalte innlegg

jasåsånnerdet
Skrevet

Er det normalt å få magesmerter når man går på Voltaren?

Hvilke erfaringer har dere?

Skrevet

Ja, det er normalt.

Ta voltaren like før du spiser, det hjelper litt.

jasåsånnerdet
Skrevet

Ja, det er normalt.

Ta voltaren like før du spiser, det hjelper litt.

Så du tror ikke smertene kommer fra underlivet? De ligger ganske langt ned....

Gjest ViViola
Skrevet

Hvis du får magesmerter av Voltaren selv om du tar dem sammen med mat, så må du slutte tvert og kontakte legen din. Det er alvorlig.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg får magesmerter av Voltaren og annser det som en vanlig og ikke alvorlig bivirkning. Det hjelper litt med å ta den sammen med mat, men noe vondt blir det likevel.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, jeg får magesmerter av bruk av Voltaren over flere dager. Den må taes med mat og nok vann, det hjelper,

Jeg hadde tatt kontakt med legen dersom du har sterke magesmerter og mistenker Voltarenen er synderen.

Gjest qigong
Skrevet

Du kan be om å få stikkpillere. Bare husk å få dem langt nok inn, ellers får du vondt i baken isteden for. Det trenger jo ikke å bli noe bedre :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er vel en kjent bivirkning, men jeg hadde ingen problemer med det da jeg hadde en kur for noen år siden.

Skrevet

Ja jeg bruker å få store magesmerter når jeg bruker voltaren. De er ganske så sterke for magen de pillene.

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg får vondt i magen hvis jeg tar mer enn en voltaren pr dag, og har vondt i magen et par dager etter jeg har sluttet å ta de også, så jeg vil tro det er en vanlig bivirkning. Du kan jo ta det opp med legen din neste gang du er der? Det skal jeg gjøre, for nå er det slik at jeg kvier meg for å ta voltaren så ofte som jeg burde fordi jeg vet at jeg får vondt i magen av voltaren. Hjelper litt å ta de på starten av et måltid og drikke et glass vann til, men litt vondt i magen får jeg uansett.

Gjest tinzytown
Skrevet

Ikke for å skremme, men jeg gikk på voltaren. Begynte med vondt i magen og endte med magesår. Jeg tok ikke mange av de en gang.

Så ta det ivertfall opp med en lege for sikkerhets skyld.

jasåsånnerdet
Skrevet

Ikke for å skremme, men jeg gikk på voltaren. Begynte med vondt i magen og endte med magesår. Jeg tok ikke mange av de en gang.

Har bare et par dager igjen av kuren nå, og kjenner ingenting - heldigvis. Regner med fordi matlysten ikke var helt på topp i starten..Hardt for magen..

jasåsånnerdet
Skrevet

Aprilsnarr btw ;-)??

Skrevet

Voltaren er hard for magen, så det er ikke noe rart at du er plaget med smerter. Jeg har brukt det noen ganger, men har aldri blitt plaget med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...