Gå til innhold

Hva ville du gjort...

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

''Kjenner sat jeg blitr vsnvittig irritert på deg her jeg sitter...''

Hvilket bokstaveringen din er et tydelig bevis på ;-)

Hahahaha:o)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

6

• Lillemus

5

• morsan

5

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Vet du, jeg hadde ikke hatt samvittighet til å forlatt en skadet bil. Visst ville jeg irritert meg både gul og blå, for jeg har jo ikke mye penger.

Nei, det er selvfølgelig helt feil å gjøre det, og i utgangspunktet ville jeg heller ikke gjort det.

Mary Poppins
Skrevet

Send regnr XX12345 til 2282 så får du navn og bosted på den bilen står registrert på. :o)

Takk for info :-)

Ilovenewyork
Skrevet

Ville lagt igjen lapp med telefonnummer.

Når det er sagt må jeg beskjemmet innrømme at barna en gang vi skulle kjøre fra et kjøpesenter smalt døren inn i bilen ved siden av, så det ble et merke i lakken. Jeg var stresset, sint og oppkavet og gjorde ikke noe med det, hvilket jeg selvfølgelig burde gjort. Altfor lett å bare kjøre sin vei...

Akkurat det opplevde vi i fjor,bare det var vår nye bil som fikk støyten. Bilen sto utforbi Bohus og når vi kom tilbake hadde noen dultet døren borti vår,og bare dratt sin vei..........utrolig irriterende. Ny bil og allerede en stygg ripe i lakken.

Nå passer jeg alltid på at det er godt mellomrom mellom bilene når vi parkerer,men det er ikke alltid så lett og beregne hvis man blir stående på parkerings plassen ganske lenge.

Ilovenewyork
Skrevet

Det kan ha vært et barn som gjorde det, og at foreldrene ikke oppdaget det da. Trenger ikke nødvendigvis være noen ufordragelige folk. Det skjer jo ofte med unger, og kan jo skje at man ikke får det med seg om man har det travelt.

Ja,men hvis man parkerer nærme andre biler,så er man jo oppmerksom på at ungene ikke bare smeller døra inn i andre biler. Iallefall er jeg det,jeg har opplevd å fått bilen vår smashet av andre uoppmerksomme folk.

Skrevet

Skrevet en lapp med navn, telefonnummer og beklagelse og lagt under vindusviskeren.

Gjest uærlig
Skrevet

Som de fleste ville ha gjort, men få tør å innrømme:

Latt som ingenting, og kjørt videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...