Gjest revmatikeren Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 har fått en kjempestor baksmell.. totalt overraskende.. jeg er ikke så flink til å sjekke slippene jeg får, men mener at jeg ikke har fått så masse mer enn det jeg fikk i fjor utbetalt.... spm mitt er til dere som har TU - hvilken skatteprosent betaler dere ??? 0 Siter
Gjest TUføre Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 En kompis får dette, husker ikke hva prosenten er. Men jeg tror han trekkes1500, 2000 kroner per måned. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Jeg har tabelltrekk. Jeg er ikke sikker på hvor mye, men sånn kjempemye skatt betaler jeg ikke. Kommer jo an på hvor stor utbetaling du har det, jeg har ikke så høyt grunnlagt for utbetalingen, dermed ikke så mye skatt. Ca 1800 kr av en utbetaling på ca 10 000 kr. Sånn grovt. 0 Siter
Gjest for meg Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Nå vet ikke jeg hvor mye enkelte får utbetalt, men jeg har TU og de tallene du nevner hadde ikke stemt for meg. Jeg betaler ikke mer enn 2000 i skatt pr. mnd, og da sier det seg selv at 40 000 i restskatt ikke kunnet stemme. Du får ringe likningskontoret. Jeg har tabell 7204. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Ved tidsbegrenset uførestønad skal du betale det samme i skatt, som om det var lønnsutbetaling. Dog får du et særfradrag på kr 19.368 kr hvis du har fått TU hele året. Du får finne fram utbetalings lappene og lønns og trekkoppgaven fra NAV og sammenligne dette med tallene på selvangivelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.