Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du lure noen i dag/har du lurt noen i dag?

Det er jo litt morsomt når folk blir lurt,men jeg har ingen planer om det.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• pekkaline

4

• trollemor;o)

2

• Katt-ja

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg klarte åå lure barna mine med de sin variant, ala en elg i hagen.

"Åh guri, det er mange kattunger der ute"

De reiste seg opp og gikk ivrig med ut på verandaen for å se, og de kikket vel og lenge før jeg knakk sammen i latter :) Sønn på 15 ble sint på seg selv, han hadde glemt hvilken dag det var :))

Datter prøvde å si at "det ligger en 500lapp på gulvet". og jeg snur meg såklart *lol*

Gjest prust
Skrevet

Jeg ble faktisk ordentlig lurt av minstejenta i morges. Hun kom inn til oss mens vi sov, og sa at det var kommet mye snø ute. Og jeg tenkte i halvsøvne at det var jammen godt jeg ikke hengte ut klær på snora i går kveld (for det hadde jeg tenkt). Så kom radioen på - og de sa at temperaturen var +5 grader, og jeg tenkte (fremdeles i halvsøvne) at det var merkelig at det hadde snødd da.....

Så stod jeg opp, trakk fra gardinene, og ventet å se et hvitt landskap - men det var jo full vår, og ikke et snøfnugg :-)

De to eldste hadde stått opp tidlig og laget litt av en frokost til oss voksne: Flote smørbrød - fulle av salt - og salt og krydder i kaffen.... :-D Men da luktet jeg lunta altså.....!

Gjest høstløv
Skrevet

Dette er den dagen da jeg ikke leser aviser.

Gjest @krøll
Skrevet

He, he. Jeg gikk 5 på. Rådyr i hagen......Men det er jo ikke så usannsynlig, det har vi hatt før, så jeg gikk i baret gitt.

Men selv har jeg klart å lure noen i dag. har noen elever på vgs (yrkesfag) i norsk. Sa at det var komme skriv fra departementet om at alle vg1 elever skulle opp i nynorsk, med avsluttende eksamen til våren. Så etter påskeferie var det å begynne å stripugge nynorsk. Selvfølgelig ville protester. Etterhvert ble de så ivrige og kreative i sine beskrivelser av diverse politikere at jeg fant det best å spørre hvilken dag det var i dag........

De måtte flire da de innså at de var blitt lurt, og det grundig!!

trollemor;o)
Skrevet

Husbonden ble først lurt av eldstemann da han enda lå i senga. "Pappa, du må beregne god tid på jobb i dag...det har nemlig kommet nesten en halv meter snø i natt"

Etter dette greide husbonden å lure oss alle flere ganger før han endelig kome seg på jobb...

Luredagen er en morsom dag!!

trollemor;o)
Skrevet

Jeg ble faktisk ordentlig lurt av minstejenta i morges. Hun kom inn til oss mens vi sov, og sa at det var kommet mye snø ute. Og jeg tenkte i halvsøvne at det var jammen godt jeg ikke hengte ut klær på snora i går kveld (for det hadde jeg tenkt). Så kom radioen på - og de sa at temperaturen var +5 grader, og jeg tenkte (fremdeles i halvsøvne) at det var merkelig at det hadde snødd da.....

Så stod jeg opp, trakk fra gardinene, og ventet å se et hvitt landskap - men det var jo full vår, og ikke et snøfnugg :-)

De to eldste hadde stått opp tidlig og laget litt av en frokost til oss voksne: Flote smørbrød - fulle av salt - og salt og krydder i kaffen.... :-D Men da luktet jeg lunta altså.....!

:o)

Skrevet

Jeg klarte åå lure barna mine med de sin variant, ala en elg i hagen.

"Åh guri, det er mange kattunger der ute"

De reiste seg opp og gikk ivrig med ut på verandaen for å se, og de kikket vel og lenge før jeg knakk sammen i latter :) Sønn på 15 ble sint på seg selv, han hadde glemt hvilken dag det var :))

Datter prøvde å si at "det ligger en 500lapp på gulvet". og jeg snur meg såklart *lol*

Å lure noen med kattunger er drøyt, da! Jeg hadde blitt kjempeskuffet ;-)

Gjest nickløsheletia
Skrevet

Har ikke blitt lurt, men her er det tydeligvis noen som prøver:-)

Skrevet

Nei, me jg ga junior tips om hva han kunne lure faren sin med: At de skulle ha skidag på skolen og at far måtte finne fram skiutstyret...;-)

Han gikk på det en stund, men ikke så lenge at han hentet fram sakene.

Skrevet

Dette er den dagen da jeg ikke leser aviser.

Det er jo nettopp på denne dagen man _bør_ lese aviser, da, for å se om man kan finne årets spøk:-)

Skrevet

404 Not Found

/nyheter/sport/article3009479.ece was not found on this server.

Rart, jeg prøvde å gå inn og hente ut artikkelen på nytt, og den står på nyhetsoversikten på sportssiden, men når jeg klikker på linken får jeg samme feilmelding som deg.

Men storyen var at Trond Giske som idrettsminister skal være den første som setter utfor i nye Holmenkollen, og han skal gå i jevnlig hopptrening før den tid...

Gjest Elextra
Skrevet

Rart, jeg prøvde å gå inn og hente ut artikkelen på nytt, og den står på nyhetsoversikten på sportssiden, men når jeg klikker på linken får jeg samme feilmelding som deg.

Men storyen var at Trond Giske som idrettsminister skal være den første som setter utfor i nye Holmenkollen, og han skal gå i jevnlig hopptrening før den tid...

''Men storyen var at Trond Giske som idrettsminister skal være den første som setter utfor i nye Holmenkollen, og han skal gå i jevnlig hopptrening før den tid...''

Hehe, antakelig hev han seg på telefonen til Aftenposten :P

Skrevet

Jeg har nå gjennomtrålet Dagbladet uten å finne noen aprilspøk. Noen som kan tipse meg?

Skrevet

Jeg har nå gjennomtrålet Dagbladet uten å finne noen aprilspøk. Noen som kan tipse meg?

Er det ikke slik at Dagbladet ikke bruker å ha aprilspøk av prinsipp? Eller er det VG?

jeg fant forresten ikke spøken i Aftenpostens papirutgave.

Gjest ViViola
Skrevet

Er det ikke slik at Dagbladet ikke bruker å ha aprilspøk av prinsipp? Eller er det VG?

jeg fant forresten ikke spøken i Aftenpostens papirutgave.

Eh, prøver du å si at Dagbladet og/eller VG har prinsipper????

;-)

Skrevet

Eh, prøver du å si at Dagbladet og/eller VG har prinsipper????

;-)

Ja, og det på et av verdens viktigste områder! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...