Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, og det på et av verdens viktigste områder! ;-)

OK, har de noen, så er det nok der, ja.

:-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• pekkaline

4

• trollemor;o)

2

• Katt-ja

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg har lurt jr - og han gikk rett på. Regner med at han har klekket ut en hevn til jeg kommer hjem... ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg har nå gjennomtrålet Dagbladet uten å finne noen aprilspøk. Noen som kan tipse meg?

I grunnen kan omtrent alle overskrifter være en 1. aprilspøk...

Om man skal kategoriser kommer følgende i kategorien "disse håper jeg er en spøk":

"Lurte til seg 40 mill. - slipper straff"

"YS-lederen mener vi må kreve lite av sjefen i år"

"77 mister jobben i 1881"

"Rasende arbeidere tok sjefen som gissel"

mens disse håper jeg ikke er en spøk:

"Palestinere ønsker nye ledere - og vil forhandle med Israel, viser ny måling."

"Mayola får mer enn 400 mill. fra Philip Morris, ti år og én dag etter at hun knuste tobakksgiganten i retten."

Skrevet

Husbonden ble først lurt av eldstemann da han enda lå i senga. "Pappa, du må beregne god tid på jobb i dag...det har nemlig kommet nesten en halv meter snø i natt"

Etter dette greide husbonden å lure oss alle flere ganger før han endelig kome seg på jobb...

Luredagen er en morsom dag!!

''Husbonden ble først lurt av eldstemann da han enda lå i senga. "Pappa, du må beregne god tid på jobb i dag...det har nemlig kommet nesten en halv meter snø i natt"''

Den tok jeg på eksen en gang - han har vel aldri stått opp så fort! :o)

Gjest minnah
Skrevet

Tok meg litt tid på morgenen å forstå at Ari Behn nok ikke skal bli greve av Nidaros likevel, slik RadioNorge kunne fortelle.... ;-)

Skrevet

Ja, og det på et av verdens viktigste områder! ;-)

hehe

Det må da være en av dine aprilspøker ;-)

Skrevet

Jeg klarte åå lure barna mine med de sin variant, ala en elg i hagen.

"Åh guri, det er mange kattunger der ute"

De reiste seg opp og gikk ivrig med ut på verandaen for å se, og de kikket vel og lenge før jeg knakk sammen i latter :) Sønn på 15 ble sint på seg selv, han hadde glemt hvilken dag det var :))

Datter prøvde å si at "det ligger en 500lapp på gulvet". og jeg snur meg såklart *lol*

Haha,sønnen min sa det låg 1000 kr på en hylle i stua,men det trodde jeg ikke på ; )

Og han sa til faren at det var tlf til han,men da han tok røret var det selvsagt ingen der....ikke det at han trodde det.

Skrevet

Å lure noen med kattunger er drøyt, da! Jeg hadde blitt kjempeskuffet ;-)

De er store nok til å tåle det, men de funderte litt på det at tenk om det _virkelig_ hadde vært kattunger hehe

Elleve og femten år er de nå :)

Skrevet

Jeg ble faktisk ordentlig lurt av minstejenta i morges. Hun kom inn til oss mens vi sov, og sa at det var kommet mye snø ute. Og jeg tenkte i halvsøvne at det var jammen godt jeg ikke hengte ut klær på snora i går kveld (for det hadde jeg tenkt). Så kom radioen på - og de sa at temperaturen var +5 grader, og jeg tenkte (fremdeles i halvsøvne) at det var merkelig at det hadde snødd da.....

Så stod jeg opp, trakk fra gardinene, og ventet å se et hvitt landskap - men det var jo full vår, og ikke et snøfnugg :-)

De to eldste hadde stått opp tidlig og laget litt av en frokost til oss voksne: Flote smørbrød - fulle av salt - og salt og krydder i kaffen.... :-D Men da luktet jeg lunta altså.....!

Hahah, så skjønne de er :)

Skrevet

Tok meg litt tid på morgenen å forstå at Ari Behn nok ikke skal bli greve av Nidaros likevel, slik RadioNorge kunne fortelle.... ;-)

*lol*

Skrevet

De er store nok til å tåle det, men de funderte litt på det at tenk om det _virkelig_ hadde vært kattunger hehe

Elleve og femten år er de nå :)

Jeg er over 40,- og hadde blitt veldig skuffet :-) Så er jeg nok uvanlig glad i katter, da....

Gjest Småslem mamma
Skrevet

Sendte bilde av en skikkelig mothvavisyneserpenhund til ungene mine og sa at vi hadde overtatt den.

De gikk så langt som å rase til vaskerommet når de kom hjem fra skolen og rope på henne.

*knis*

Det skal sies at vi har både hund og katt da, plus at denne hunden var...vel ikke helt deres smak....så de ble ikke skuffet men tok det med et digert smil begge to (plus hans ene kamerat)

De håpefulle er i tidlige tenår.

Pleier å klare å lure typen hvert år også, noe veldig og. Men har ikke funnet på noe spennende foreløbig.

Skrevet

Barnet kom fram i meg i dag:-) Smurte olivenolje på toalettsetet. Jeg og barna hadde det veldig morsomt da mannen i huset måtte på do:-)

Skrevet

Jeg ble visst lurt under middagen, da junior sa det var et hår i maten min...;-) Kjempelureri, alstå!

Gjest tinzytown
Skrevet

Sendte melding til eksen i dag og sa jeg var gravid, han gikk jo fem på og ringte halve familien som takk gud skjønte det var en april spøk.

Han var bra stressa og alt annet egentlig når han ringte, men han tok det bra når han fikk roa seg litt.

trodde ikke det skulle være så enkelt nei, men fy søren å jeg har humra av den spøken i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...