Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meghvordanjeg skal bli lykkelig?

Ble singel, etter eget ønske, for litt over et år siden. Har 3 flotte barn, er student og har mye fritd. Jeg koser meg masse på dagid..fyller tiden min med min fremste interesse; friluftsliv!! Får masse frisk luft, mosjon og spiser godt.

Men!! Jeg føelr meg ulykkelig når kvelden kmmer..føler meg alene og forlatt. Lite verdt og faktisk litt burkt. jeg er en type person som alltid stiller opp for mine venner..ALLTID!! Men jeg føler jeg selv blir glemt. Skjønner at folk tror jeg er sterk og klarer meg selv godt..men jeg gir ikke inntrykk av det hvis og når jeg får sirekte spørsmål....men min styrke er å min svakhet.

Sitter ofte å føler meg helt glemt og hjelpeløs og verdiløs...

Tårene renner ofte, når jeg er alene, og når jeg har ungene her... vi deler 50-50.

jeg føler ofte at jeg må definere meg selv og min verdi gjennom oppmerksomhet fra menn....men føler jeg stort sett stiller meg i feil kø, og gjerne bakerst når det gjelder nye menn i livet mitt. Det siste året har jeg slept to menn i livet mittt. Ikke samtidig da...men... Men når det går en stund så er jeg ikke lenger interessant ..

Dette er egetnlig et rop ut i natten etter et svar og kansje en liten oppmuntring fra en eller annen. Andre som har vært "her"???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...