Gjest Elextra Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 ''Du kan nok slippes fri i det gode selskap! Dog fortsatt litt å gå på..'' http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=4181 Trodde egentlig jeg var ganske stødig på sånt, jeg... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Du fikk 9 rette av 11 mulige, Suverent. Du kan jo rett og slett te deg. Jeg bommet på borddamen, og "i Japan". 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238660574' post='4124524] Du fikk 9 rette av 11 mulige, Suverent. Du kan jo rett og slett te deg. Jeg bommet på borddamen, og "i Japan". Bommet på både flagg, kjole og cognac, jeg. Og kanskje enda mer *husker ikke*. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238660574' post='4124524] Du fikk 9 rette av 11 mulige, Suverent. Du kan jo rett og slett te deg. Jeg bommet på borddamen, og "i Japan". Samme sum, men bommet på flaggtid og fysisk avstraffelse. Har blitt misledet av Stompa - de fikk jo rett som det var et (ulovlig vet jeg nå) rapp over fingrene med linjalen... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 9 av 11, bommet på Japan og fysisk avstraffelse i skolen. Men har denne vært gjenstand for test på dol før? Eller en annen som delvis dekker, for dette med opera mener jeg at jeg har plukket opp via en slik test før. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 9 av 11, bommet på Japan og fysisk avstraffelse i skolen. Men har denne vært gjenstand for test på dol før? Eller en annen som delvis dekker, for dette med opera mener jeg at jeg har plukket opp via en slik test før. Ja, husker også noe lignende, selv om denne fremsto som ny på Aftenposten. Og den gang som nå mener jeg å huske at jeg på forhånd trodde jeg skulle få tilnærmet full score, hvilket jeg langtfra gjorde *s* 0 Siter
morsan Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Ja, husker også noe lignende, selv om denne fremsto som ny på Aftenposten. Og den gang som nå mener jeg å huske at jeg på forhånd trodde jeg skulle få tilnærmet full score, hvilket jeg langtfra gjorde *s* ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 9 av 11, bommet på Japan og fysisk avstraffelse i skolen. Men har denne vært gjenstand for test på dol før? Eller en annen som delvis dekker, for dette med opera mener jeg at jeg har plukket opp via en slik test før. jeg har også prøvd den før via DOL, men klarte likevel bare 6 riktige:-( 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Bommet på roser og fysisk avstraffelse.Synes forresten sistnevnte spørsmål var litt malplassert i quizen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.