Gå til innhold

Her har du meg (quiz):

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du fikk 9 rette av 11 mulige, Suverent. Du kan jo rett og slett te deg.

Jeg bommet på borddamen, og "i Japan".

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238660574' post='4124524]

Bommet på både flagg, kjole og cognac, jeg. Og kanskje enda mer *husker ikke*.

Gjest Kayia
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238660574' post='4124524]

Samme sum, men bommet på flaggtid og fysisk avstraffelse. Har blitt misledet av Stompa - de fikk jo rett som det var et (ulovlig vet jeg nå) rapp over fingrene med linjalen... ;-)

Skrevet

9 av 11, bommet på Japan og fysisk avstraffelse i skolen.

Men har denne vært gjenstand for test på dol før? Eller en annen som delvis dekker, for dette med opera mener jeg at jeg har plukket opp via en slik test før.

Gjest Elextra
Skrevet

Men har denne vært gjenstand for test på dol før? Eller en annen som delvis dekker, for dette med opera mener jeg at jeg har plukket opp via en slik test før.

Ja, husker også noe lignende, selv om denne fremsto som ny på Aftenposten.

Og den gang som nå mener jeg å huske at jeg på forhånd trodde jeg skulle få tilnærmet full score, hvilket jeg langtfra gjorde *s*

Skrevet

Ja, husker også noe lignende, selv om denne fremsto som ny på Aftenposten.

Og den gang som nå mener jeg å huske at jeg på forhånd trodde jeg skulle få tilnærmet full score, hvilket jeg langtfra gjorde *s*

;-)

Gjest prust
Skrevet

jeg har også prøvd den før via DOL, men klarte likevel bare 6 riktige:-(

Gjest lilatu_28
Skrevet

Bommet på roser og fysisk avstraffelse.Synes forresten sistnevnte spørsmål var litt malplassert i quizen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...