Gå til innhold

FU: Barn

Gjest tar gjerne i mot et til

Anbefalte innlegg

Gjest tar gjerne i mot et til
Skrevet

Ønsker du deg (flere) barn? Evt. hvorfor (ikke)?

Har barn, og spekulerer på et til.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• laban

2

• ....AV

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har 2,en gutt og en jente og det er til tider utrolig mye slit og lite kos.Så det får holde med disse to.

Gjest Elextra
Skrevet

Har 2,en gutt og en jente og det er til tider utrolig mye slit og lite kos.Så det får holde med disse to.

Huff :(

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ønsker meg ikke barn, grunnen til det er vel at det er 20 år med slit før investeringen har noe vettugt å si. Blir kjipt at ingen kommer å besøker meg på gamlehjemmet dog, men jeg vil heller fokusere på livet jeg har som ung.

''grunnen til det er vel at det er 20 år med slit før investeringen har noe vettugt å si.''

*lol*

Har to barn, men har heldigvis ingen særlige forventninger til avkastning *S*

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg ønsker meg ikke barn, grunnen til det er vel at det er 20 år med slit før investeringen har noe vettugt å si. Blir kjipt at ingen kommer å besøker meg på gamlehjemmet dog, men jeg vil heller fokusere på livet jeg har som ung.

''Jeg ønsker meg ikke barn, grunnen til det er vel at det er 20 år med slit før investeringen har noe vettugt å si.''

Jepp, det er et rent helvete. Hadde det ikke vært så jævla gøy å pule, hadde det ikke blitt noen barn! Såpass kan man påstå, ja!

Gjest ViViola
Skrevet

''grunnen til det er vel at det er 20 år med slit før investeringen har noe vettugt å si.''

*lol*

Har to barn, men har heldigvis ingen særlige forventninger til avkastning *S*

''Har to barn, men har heldigvis ingen særlige forventninger til avkastning''

Hva? Eier du ikke ambisjoner på barnas vegne????

;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Har to barn, men har heldigvis ingen særlige forventninger til avkastning''

Hva? Eier du ikke ambisjoner på barnas vegne????

;-)

Joooo... men ikke dermed sagt ambisjonene vil kaste av seg *S*

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg ønsker meg ikke barn, grunnen til det er vel at det er 20 år med slit før investeringen har noe vettugt å si.''

Jepp, det er et rent helvete. Hadde det ikke vært så jævla gøy å pule, hadde det ikke blitt noen barn! Såpass kan man påstå, ja!

''Jepp, det er et rent helvete. Hadde det ikke vært så jævla gøy å pule, hadde det ikke blitt noen barn! Såpass kan man påstå, ja!

''

*LOL*

Gjest ViViola
Skrevet

Har 2 tette (under 2 år mellom), de går nå i 1. og 2. klasse.

Vurderte lenge en nr. 3, men det har vi aldeles slått fra oss. Herlig nå når ungene er mer sjølgående, samtidig som det er "mer med dem". De trenger oss ikke lenger kun for basale behov som mat og klær, men mer på det mentale plan også.

Kjempegøy med 2 så tette nå, selv om de krangler så busta fyker innimellom. Men mest har de glede av hverandre, og er til gelde for oss! :-)

Gjest ViViola
Skrevet

''Jepp, det er et rent helvete. Hadde det ikke vært så jævla gøy å pule, hadde det ikke blitt noen barn! Såpass kan man påstå, ja!

''

*LOL*

;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Joooo... men ikke dermed sagt ambisjonene vil kaste av seg *S*

Feil fokus, my friend!

;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Tror de fleste har skjønt dette med prevensjon og abort, men kvinnfolk flest vil jo ha unger, så uten unger ingen kone. :-)

Korrekt igjen, bare kvinnfolk som vil ha unger. Karene bare er innom og teller opp mens de får dyppa'n.

Gjest Elextra
Skrevet

Tror de fleste har skjønt dette med prevensjon og abort, men kvinnfolk flest vil jo ha unger, så uten unger ingen kone. :-)

''kvinnfolk flest vil jo ha unger, så uten unger ingen kone''

Det skal du ikke si, jeg har faktisk noen venninner som bevisst har valgt bort barn.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg mener det faktisk. :-) De flest menn jeg har snakket med har dette synet. De er selvsagt ikke like ærlige ovenfor "kjerringa" dog...

Da har du en mer spesiell omgangskrets (?) enn meg, alternativt er de du kjenner skrekkelig unge.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, vi har en liten gutt og vi vil gjerne at han skal bli storebror!

Gjest Elextra
Skrevet

Bra det finnes noen ja. Men da er det vel i såfall karriere de tenker på.

Nja, både karriere og tid for seg selv og med partner. Og enkelte av dem har av en eller annen grunn en (etter mitt syn) overdreven interesse for dyr.

Gjest ViViola
Skrevet

Neida, han ene som formulerte dette like presist som jeg selv sa det er snart førti, og har flere unger. Men han ville gjerne ha kone, sa han.

Du skal ikke se bort fra at disse ikke er representative for kjønnet Mann.

Skrevet

Har lyst på flere barn jeg,men begynner å bli gammel.

Gjest Elextra
Skrevet

Er jeg et dyr, er det det du mener? Syns du det? Takk.

Hvor har du det fra? Nå er du usaklig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...