Gå til innhold

FU: Barn

Gjest tar gjerne i mot et til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns bare ikke unger er noe interessante å prate med. Jeg misliker dem ikke, som du sier.

Det er bare fordi du ikke har egne. Jeg er heller ikke noe flink til å prate med barn, men mine egne er jo noe helt annet. Jeg tviler vel på at det er fordi mine er så spesielt intelektuelle eller noe....

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• laban

2

• ....AV

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

pssst.... er noen av disse single? Skulle gjerne introdusert en slik til min eks ;)

;-) Er du redd for at barna dine skal få halvsøsken?

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at disse ikke er representative for kjønnet Mann.

Og man skal heller ikke se bort i fra at det er mulig at den versjonen single, banrløse kompiser får servert (heller) ikke er den hele og fulle sannhet.

Skrevet

Har to og synes det holder. Det er mye oppfølging synes jeg og jeg er redd jeg ville fått kapasitetsproblemer med en til. For noen år siden fabulerte jeg litt om en til, men nå er jeg blitt 39 og barna snart 9 og 11, så nå er jeg ferdig med småbarnstiden.

Skrevet

Jeg har to barn på 6 og 8. Kunne godt tenkt meg ett til; har ny samboer som ikke har egne barn, og han kunne nok godt tenkt seg at vi fikk et barn sammen... Samt at jentene mine maser veldig om en lillesøster eller lillebror :)

Samtidig er det deilig når de har blitt såpass store og greier seg mye selv, og barseltiden er ingenting å trakte etter...! Men en liten baby - jo, det hadde vært fint det :)

Skrevet

Vi har to, og det var det vi ønsket oss. Spesielt jeg var misfornøyd da det lenge så ut til å bli bare ett. Det var såpass vanskelig å få til minstemann at mange vil mene vi var i eldste laget da han ble født, så det ha aldri vært noe tema med fler enn disse to.

Ideelt sett kunne jeg gjerne opplevd flere graviditeter, fødsler og babyperioder, men det har aldri fristet med flere som skal skaffes dagmamma / barnehageplass og følges opp med lekser og fritidsaktiviteter i årevis.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har to, og det var det vi ønsket oss. Spesielt jeg var misfornøyd da det lenge så ut til å bli bare ett. Det var såpass vanskelig å få til minstemann at mange vil mene vi var i eldste laget da han ble født, så det ha aldri vært noe tema med fler enn disse to.

Ideelt sett kunne jeg gjerne opplevd flere graviditeter, fødsler og babyperioder, men det har aldri fristet med flere som skal skaffes dagmamma / barnehageplass og følges opp med lekser og fritidsaktiviteter i årevis.

''men det har aldri fristet med flere som skal skaffes dagmamma / barnehageplass''

Nei, jeg lurer på hvor mange frustrerende timer jeg har brukt på akkurat dét! Nå nærmer vår barnehageperiode seg slutten, og i løpet av fem år og to barn har vi vært innom syv ulike barnepass/barnehageløsninger! Kun et halvt år fikk de plass samme sted, så aner ikke hvor mange timer som har gått med til "unødig" logistikk fordi de har vært ulike steder.

At det skal måtte være sånn *grmf*!

Skrevet

Har en gutt på snart 10 og ei jente på 7.

Jeg ønsket meg en til da ungene var mindre, men nå tror jeg ikke at jeg orker å begynne på nytt med trassalder og barnehagetid. Jeg fikk også to søsken selv da jeg var 10/12 og søstra mi 8/10, og det tok bort så mye av den oppfølgingen jeg ønsket meg fra mine foreldre at jeg ikke vil gjøre det mot mine egne unger (jeg ville ikke vært de to yngste søstrene mine foruten altså)

Jeg låner heller søstra mi sine som er 3 år + en som kommer i juli.

Gjest ViViola
Skrevet

Og man skal heller ikke se bort i fra at det er mulig at den versjonen single, banrløse kompiser får servert (heller) ikke er den hele og fulle sannhet.

For eksempel.

:-)

Gjest veldig nickløs nå
Skrevet

;-) Er du redd for at barna dine skal få halvsøsken?

Jupp!! ;)

Skrevet

Jupp!! ;)

Hvilket jeg har den største forståelse for!

Skrevet

Barn kommer sjeldent på bestilling. Jeg tipper gleden sto i taket da minsten endelig så dagens lys!

Gjest veldig nickløs nå
Skrevet

Hvilket jeg har den største forståelse for!

Takk ;) Godt å høre at noen skjønner........

Skrevet

Takk ;) Godt å høre at noen skjønner........

:-)

Gjest Ellipse
Skrevet

Har ikke barn, og tror ikke jeg vil ha det heller.

Jeg synes det å ha barn virker utrolig strevsomt.Tror ikke jeg egner meg som mor. Får heller nøye meg med å låne tantebarna av og til.

Skrevet

Barn kommer sjeldent på bestilling. Jeg tipper gleden sto i taket da minsten endelig så dagens lys!

Joda, vi var svært fornøyde med endelig å bli fire. Dat var mange skuffelser underveis som sluttet å bety noe.

Nå er det 10 år siden han lå i vogga og var liten og søt - nå rekker han meg til halsen og venter på at fotballsesongen skal starte...

Skrevet

Joda, vi var svært fornøyde med endelig å bli fire. Dat var mange skuffelser underveis som sluttet å bety noe.

Nå er det 10 år siden han lå i vogga og var liten og søt - nå rekker han meg til halsen og venter på at fotballsesongen skal starte...

*snufs, blir rent sentimental*

Skrevet

Jeg ble mamma for første gang for 4uker siden, og kan mer enn gjerne tenke meg flere barn allerede =)

Vi planlegger å få nestemann i 2011 evnt 2012, da vi selv har vokst opp med mange søsken, og der det har vært 2-3 år imellom hver... Vi vil ha 3 eller 4 hvis vi får "bestemme"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...