Gå til innhold

Langtidsvirkningene av cannabismisbruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noe fortelle meg hva de er for noe?

Vet godt man kan utvikle psykoser/schizofreni av dette, men det gjelder bare et fåtall. Jeg er ute etter de endingene som _garantert kommer_ ved å røyke omfattende.

mil1365380270
Skrevet

Hvorfor ikke være litt opptatt av korttidsvirkningene også?

Man blir lite sosial, for de eneste det er kos å være med, er likesinnede eller ingen. Man blir passiv, orker ikke noe. Ikke lyst til å gjøre noe heller. Time etter time, dag etter dag.

Ingen som orker å være med en som røyker mye, for de tror ofte de er så geniale, mens de i virkeligheten bare er sløve.

Så kommer nedturen. Dagen etter man slutter, kanskje lenger. Det er en fin grunn til litt selvmedisinering, så er det igang...

Virker kanskje som jeg har sett mye, men det har jeg ikke. Sett noen få, og siden de har hatt ganske lik tilnærming til dette, sier og gjør det samme, tror jeg det er hasjen som gjør det. Har ikke noe annet belegg for å si det. I motsetning til de som røyker, som ofte opparbeider en stor interesse for hva hvor uskyldig og genialt hasj er, har jeg lest lite om det.

Gjest qigong
Skrevet

''I motsetning til de som røyker, som ofte opparbeider en stor interesse for hva hvor uskyldig og genialt hasj er, har jeg lest lite om det.''

Jeg syns det er litt merkelig med denne ekstreme opptattheten av hasjens politikk, men ingen andre saker. Jeg mener, hvorfor kjempe _for_ et rusmiddel når man kan kjempe _imot_ misbruk (av rus generelt)?

Ja, hvorfor må vi i det hele tatt ruse oss? Kan vi ikke ha det like bra uten?

Ja, det er en tradisjon, det er gøy (for noen), men fy så mye kriminelle ting som skjer i et samfunn pga rus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...