Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger gardinstoff i metervare og finner ingenting på Sparkjøp eller Stoff&Tekstil - jeg vet det har vært tråder her inne med lenker til tekstilsider tidligere - noen???

Er på jakt etter et stoff til gardine til to små vinduer i annekset, skal kantes med hjemmeheklet kant så det må ikke være for stormønstret, gjerne noe i blått, ikke nødvendigvis ensfarget, men ikke veldig mønstret heller.

Jada, jeg sitter og leter selv også. Skal titte på ellos nå.

Gjest høstløv
Skrevet

Princess butikkene har gardinstoff i metervare, men ikke nettbutikk. Det finnes Princess butikker overalt.

Skrevet
  høstløv skrev (På 2.4.2009 den 18.48):

Princess butikkene har gardinstoff i metervare, men ikke nettbutikk. Det finnes Princess butikker overalt.

De har ikke mange variantene lenger, bare noen få, men jeg skal ta turen innom en dag. I det hele tatt er det vanskelig å finne butikker som har noe særlig utvalg i tekstiler i "løs vekt" nå. Ikea har ikke noe som passer, der var jeg i dag. :o)

Gjest høstløv
Skrevet
  Lillemus skrev (På 2.4.2009 den 18.52):

De har ikke mange variantene lenger, bare noen få, men jeg skal ta turen innom en dag. I det hele tatt er det vanskelig å finne butikker som har noe særlig utvalg i tekstiler i "løs vekt" nå. Ikea har ikke noe som passer, der var jeg i dag. :o)

Ja, slike butikker blir det færre og færre av. Nå får en nesten bare kjøpt ferdigsydde gardiner.

Kanskje du kan kjøpe en ferdigsydd lengde og dele den opp? Hvis du ikke finner noe annet.

Skrevet
  høstløv skrev (På 2.4.2009 den 18.54):

Ja, slike butikker blir det færre og færre av. Nå får en nesten bare kjøpt ferdigsydde gardiner.

Kanskje du kan kjøpe en ferdigsydd lengde og dele den opp? Hvis du ikke finner noe annet.

Om jeg finner en ferdigsydd lengde jeg liker så. :o( Gardinene skal være i annekset og jeg vil at det skal være litt søtt, kanskje småblomstret på blå bunn eller noe og det finnes jo ikke.

Skrevet
  Aliza skrev (På 2.4.2009 den 19.03):

Har aldri handlet her selv, så jeg vet ikke hvordan de er, men du kan jo se om du finner noe:

http://www.jotex.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=21565

Ååååå! Der fant jeg to som jeg forelsket meg hodestups i!!!

Denne:

http://www.jotex.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=21565&productId=228580&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

og denne:

http://www.jotex.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=21565&productId=228580&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Tuuuse takk! Særlig blå var de jo ikke, men innimellom er jeg svært lett å avlede... ;o)

Aliza1365380759
Skrevet
  Lillemus skrev (På 2.4.2009 den 19.21):

Denne:

og denne:

Tuuuse takk! Særlig blå var de jo ikke, men innimellom er jeg svært lett å avlede... ;o)

Hehe, vanskelig å finne noe når man har et bilde av hvordan det skal se ut før man har sjekket at et sånt produkt faktisk eksisterer, så da synes jeg du var flink som lot deg avlede i stedet! :-)

Skrevet
  Aliza skrev (På 2.4.2009 den 20.11):

Hehe, vanskelig å finne noe når man har et bilde av hvordan det skal se ut før man har sjekket at et sånt produkt faktisk eksisterer, så da synes jeg du var flink som lot deg avlede i stedet! :-)

Jeg er veldig flink til å la meg avlede! :o))) Skal høre med kjæresten i morra om hva han tror om lysegrønne gardiner med hvite prikker og hvit "hekleblonde". :o)

Aliza1365380759
Skrevet
  Lillemus skrev (På 2.4.2009 den 20.22):

Jeg er veldig flink til å la meg avlede! :o))) Skal høre med kjæresten i morra om hva han tror om lysegrønne gardiner med hvite prikker og hvit "hekleblonde". :o)

Lysegrønne gardiner med hvite prikker og hekleblonder høres helt perfekt ut for to små vinduer i et anneks! ;-)

Skrevet
  Lillemus skrev (På 2.4.2009 den 20.22):

Har mannfolk lov til å ha meninger om gardiner? *hmmm* ;-)

Skrevet

Jeg leste testikler, helt til jeg leste ''Stoff&Tekstil '' da skjønte jeg at du ikke var helt despo. Forøvrig finner du testikler på nettet også:-)

candyqueen_83
Skrevet
  Lillemus skrev (På 2.4.2009 den 19.21):

Denne:

og denne:

De var veldig like de to alternativene ;O)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238704460' post='4125136]

Her har vi ikke gardiner fordi kjæresten ikke har godkjent noen enda :P

Gjest finnes jo enorme utvalg jo!
Skrevet

Det finnes mange spesialbutikker i byene som selger gardiner i metervis. Du finner også en del i fargerike - butikkene som fører gardiner i løsvekt. Og nesten alle finere interiørbutikker som ikke er kjedeorientert har jo også utvalg!

Jeg bor i en liten sørlandsby og der har vi flere slike nisjebutikker som fører flotte gardiner.

Du må ut og se i små butikker i sidegatene i byen din!

Skrevet
  finnes jo enorme utvalg jo! skrev (På 3.4.2009 den 5.13):

Det finnes mange spesialbutikker i byene som selger gardiner i metervis. Du finner også en del i fargerike - butikkene som fører gardiner i løsvekt. Og nesten alle finere interiørbutikker som ikke er kjedeorientert har jo også utvalg!

Jeg bor i en liten sørlandsby og der har vi flere slike nisjebutikker som fører flotte gardiner.

Du må ut og se i små butikker i sidegatene i byen din!

I Trondheim er det lite. :o( Wigen har noe og Princess har vel et knøttlite utvalg, men ellers har den ene stoffbutikken etter den andre takket for seg.

Men nå har jeg funnet det jeg vil ha på nett takket være Aliza så da blir det lysegrønne gardiner med hvite polkadotter og hvit hekleblonde! :o))))

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238704460' post='4125136]

Godt poeng. Han har ikke stemmerett på den fronten, ikke når det gjelder annekset i alle fall. Så det blir lysegrønne gardiner med hvite polkadotter og hvit hekleblonde. Basta. :o)

Han har alt fått beskjed om at gardinene er min jobb. :o)

Skrevet
  Lillemus skrev (På 3.4.2009 den 8.14):

I Trondheim er det lite. :o( Wigen har noe og Princess har vel et knøttlite utvalg, men ellers har den ene stoffbutikken etter den andre takket for seg.

Men nå har jeg funnet det jeg vil ha på nett takket være Aliza så da blir det lysegrønne gardiner med hvite polkadotter og hvit hekleblonde! :o))))

Jeg mener jeg så at Stoff&Stil har åpnet i Trondheim. Eller skal åpne snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...