Lillemus Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Jeg mener jeg så at Stoff&Stil har åpnet i Trondheim. Eller skal åpne snart. Nå kom jeg på den der svenske sjappa - Åhlens, de har vel noe, men jeg er aldri i Midtbyen så... ) 0 Siter
Gjest finnes jo enorme utvalg jo! Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 I Trondheim er det lite. ( Wigen har noe og Princess har vel et knøttlite utvalg, men ellers har den ene stoffbutikken etter den andre takket for seg. Men nå har jeg funnet det jeg vil ha på nett takket være Aliza så da blir det lysegrønne gardiner med hvite polkadotter og hvit hekleblonde! )))) Hvis du ikke er rundt hele trondheim eller godt nok kjent så skjønner jeg jo at du ikke finner butikkene. Men jeg kan aldri tenke meg at en så stor by ikke har noe? å tilby av stoffbutikker. Men selvsagt er det jo lettvindt når man finner noe på postordre, men jeg er så kræsen på stoffer at jeg må ta og føle på og ikke minst sjekke fargen ordentlig før jeg bestemmer meg. Husk at et bilde lyver med fargenyanser. Derfor er det ikke for meg å bestille på nett. Men er sikker på at det kan bli fint i ditt tilfelle, så lenge du ikke har noen grønnfarger hjemme som det skal passe til. 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Skal rett og slett ikke lese på dol i dag, "testikler på nett" - hva er det for slags sære interesser, liksom;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Hvis du ikke er rundt hele trondheim eller godt nok kjent så skjønner jeg jo at du ikke finner butikkene. Men jeg kan aldri tenke meg at en så stor by ikke har noe? å tilby av stoffbutikker. Men selvsagt er det jo lettvindt når man finner noe på postordre, men jeg er så kræsen på stoffer at jeg må ta og føle på og ikke minst sjekke fargen ordentlig før jeg bestemmer meg. Husk at et bilde lyver med fargenyanser. Derfor er det ikke for meg å bestille på nett. Men er sikker på at det kan bli fint i ditt tilfelle, så lenge du ikke har noen grønnfarger hjemme som det skal passe til. Noen butikker har stoff-avdelinger, Ikea og Åhlens f.eks. + Wigen og Princess som sagt. Og det er godt mulig at flere butikker som jeg ikke er så kjent med har små stoffavdelinger, men de rene stoffbutikkene er borte. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Skal rett og slett ikke lese på dol i dag, "testikler på nett" - hva er det for slags sære interesser, liksom;-) Nei, nå er tiden kommet for å få tatt en ny synstest, og korrigert styrken på brillene. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Skal rett og slett ikke lese på dol i dag, "testikler på nett" - hva er det for slags sære interesser, liksom;-) LOL, det samme leste jeg:-) 0 Siter
pusi Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Nå kom jeg på den der svenske sjappa - Åhlens, de har vel noe, men jeg er aldri i Midtbyen så... ) Gardinbrygga i Fjordgata har mye metervare. Ellers har jo Wigen mye. Jeg har nettopp vært der og lånt med meg en prøvegardin. Gleder meg til å komme på hytta og prøve den ) Så har du selvfølgelig dem som selger quiltestoff, men det egner seg ikke til gardiner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Gardinbrygga i Fjordgata har mye metervare. Ellers har jo Wigen mye. Jeg har nettopp vært der og lånt med meg en prøvegardin. Gleder meg til å komme på hytta og prøve den ) Så har du selvfølgelig dem som selger quiltestoff, men det egner seg ikke til gardiner. Gardinbrygga!? Ja - der sier du noe! Jeg går for det jeg har funnet på nettet til annekset, men selve hytta skal jo også ha gardiner etterhevrt. ) Takker! 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Nei, nå er tiden kommet for å få tatt en ny synstest, og korrigert styrken på brillene. :-) Enten det, eller å ta en sjekk på tankegangen som bare vrir ordene til å gjelde under beltestedet:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Enten det, eller å ta en sjekk på tankegangen som bare vrir ordene til å gjelde under beltestedet:-) Ja, det var jo også en mulighet. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.