Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør dere her på åpent, det er jo her dere henger ;)

Jeg lurer på om noen har hatt en neseoperasjon, fjernet nesemuslingene?

Ev. hvordan var det, smerter og utseendet tenker jeg på, og resultatet såklart :)

Gjest prust
Skrevet

Mamma hadde en operasjon i nesa for mange år siden - det var noe de slipte bort mener jeg.

Tror nok hun syntes det var ubehagelig og litt vondt, og så var det ekkelt med "tamponger" i nesa etterpå, husker jeg at hun sa.

Tror at hun ble fornøyd (fikk puste bedre).

Skrevet

Mamma hadde en operasjon i nesa for mange år siden - det var noe de slipte bort mener jeg.

Tror nok hun syntes det var ubehagelig og litt vondt, og så var det ekkelt med "tamponger" i nesa etterpå, husker jeg at hun sa.

Tror at hun ble fornøyd (fikk puste bedre).

Takk for svar. Jeg oppdaget just din mammografitråd :( Da blir dette bagateller å mase om...

Det går nok fint ja, gruer for tampongene....

Gjest tinzytown
Skrevet

Ikke for å si noe feil, men be om narkose for sikkerhets skyld. Ikke gøy å ligge der å høre på at de filer i vei og diverse.

Leger er glad å foreslå lokal bedøvelse for det meste. Men visse ting vil man helst ikke være våken for å oppleve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...