pekkaline Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Jeg spør dere her på åpent, det er jo her dere henger Jeg lurer på om noen har hatt en neseoperasjon, fjernet nesemuslingene? Ev. hvordan var det, smerter og utseendet tenker jeg på, og resultatet såklart 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Mamma hadde en operasjon i nesa for mange år siden - det var noe de slipte bort mener jeg. Tror nok hun syntes det var ubehagelig og litt vondt, og så var det ekkelt med "tamponger" i nesa etterpå, husker jeg at hun sa. Tror at hun ble fornøyd (fikk puste bedre). 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Mamma hadde en operasjon i nesa for mange år siden - det var noe de slipte bort mener jeg. Tror nok hun syntes det var ubehagelig og litt vondt, og så var det ekkelt med "tamponger" i nesa etterpå, husker jeg at hun sa. Tror at hun ble fornøyd (fikk puste bedre). Takk for svar. Jeg oppdaget just din mammografitråd Da blir dette bagateller å mase om... Det går nok fint ja, gruer for tampongene.... 0 Siter
Gjest tinzytown Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Ikke for å si noe feil, men be om narkose for sikkerhets skyld. Ikke gøy å ligge der å høre på at de filer i vei og diverse. Leger er glad å foreslå lokal bedøvelse for det meste. Men visse ting vil man helst ikke være våken for å oppleve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.