Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærerne tenkte kanskje at de var blant de mest sannsynlige ofrene? På samme måte som stjernegriser i Forsvaret? Eller kanskje de tenkte at de heller ville ofre elevene sine enn at deres egne små barn skulle vokse opp uten dem? Eller kanskje de bare tenkte på å overleve? Hadde jeg vært kaptein, hadde jeg ALDRI gått ned med skuta mi! Jeg er forøvrig lærer og håper jeg slipper å finne ut hvordan jeg ville reagert på en eventuell skolemassakretrussel...

Gjest togli
Skrevet

Jeg har jobba i skolen i mange år, men har aldri hørt om opplæring i krisehåndtering. Sikkert på tide å få dette på programmet her i Norge også *sukk*

Mrs. Wallace
Skrevet

På skolen jeg jobber, har vi i hvert fall en rutine for evakuering. Det er jo litt som brannalarmrutine, og da skal selvsagt lærerne forlate lokalene sist, etter å ha forsikret seg om at det ikke er noen elever igjen i de rommene man har ansvar for.

Vi har også faste rutiner for voldsepisoder etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...