cathlin Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Hva skal dere gjøre i påska? Det skal jo bare bli tåke hele uka... Hva morsomt kan man ha med den? Jeg vil ha SOL. 0 Siter
KaVa Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Sitte inne og spille spill (anbefaler Rummy! - eller kortspillet "banke") Gå turer i nærområdet - ake, dersom snø. Gå i fjæra, dersom ved kysten. Lese gode bøker! Ta seg en fest! *he he he* 0 Siter
cathlin Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Sitte inne og spille spill (anbefaler Rummy! - eller kortspillet "banke") Gå turer i nærområdet - ake, dersom snø. Gå i fjæra, dersom ved kysten. Lese gode bøker! Ta seg en fest! *he he he* Ja, kanskje det var det man skulle gjøre, hive seg i kortspillinga. Da blir det i så fall poker. Lese bøker er heller ingen dum ide. Hva er det man leser nå for tida? Nå må jeg jo gjøre en hel masse skolearbeid, men jeg prøver å fortrenge det så godt jeg kan... hvis det ikke skulle vise seg å plutselig bli skikkelig festlig.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg får besøk av bestevenninna mi - det gleder jeg meg enormt til Første besøket mitt av familie/venner her jeg er stasjonert i England. (Utstasjoneringsgrunn: Kjærlighet.) Hun blir bare noen få dager. Resten av tiden skal jeg slappe av sammen med sambo, som har ti hele dager fri. Det blir deilig, for arbeidsdagene her i England er litt lange, så vi får lite tid sammen 0 Siter
Gjest tinzytown Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Sitte inne og spille spill (anbefaler Rummy! - eller kortspillet "banke") Gå turer i nærområdet - ake, dersom snø. Gå i fjæra, dersom ved kysten. Lese gode bøker! Ta seg en fest! *he he he* Elsker rummy, kan spille det i det uendelige! Kortspill som "banke" og "games" får jeg bare enorm nerver av, blir så stressa og manisk atte halvparten kunne vært nok. Jeg er ett bra festlig syn under sånne kortspill. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Jeg får besøk av bestevenninna mi - det gleder jeg meg enormt til Første besøket mitt av familie/venner her jeg er stasjonert i England. (Utstasjoneringsgrunn: Kjærlighet.) Hun blir bare noen få dager. Resten av tiden skal jeg slappe av sammen med sambo, som har ti hele dager fri. Det blir deilig, for arbeidsdagene her i England er litt lange, så vi får lite tid sammen Så du har funnet deg kjærlighet. Gratulerer med det! :-) Slett ikke verst de påskeplanene dere har. Jeg på den andre siden har lagt skikkelig på latsiden i det siste, og må egentlig ta det igjen i påskeferien. 0 Siter
avidi Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Kjøre fra Oslo til Bergen forå være hos svigermor i to dager også kjøre hjem igjen, ergo to dager med kjørøing, sukk 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Vi skal være hjemme og nyte at det blir vår, sitte på terrassen og slikke solskinn og få besøk av barna. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Vi skal være hjemme og nyte at det blir vår, sitte på terrassen og slikke solskinn og få besøk av barna. Kos deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.