Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre i påska?

Det skal jo bare bli tåke hele uka... Hva morsomt kan man ha med den? Jeg vil ha SOL.

Skrevet

Sitte inne og spille spill (anbefaler Rummy! - eller kortspillet "banke")

Gå turer i nærområdet - ake, dersom snø. Gå i fjæra, dersom ved kysten.

Lese gode bøker!

Ta seg en fest! *he he he*

Skrevet

Lese gode bøker!

Ja, kanskje det var det man skulle gjøre, hive seg i kortspillinga. Da blir det i så fall poker.

Lese bøker er heller ingen dum ide. Hva er det man leser nå for tida?

Nå må jeg jo gjøre en hel masse skolearbeid, men jeg prøver å fortrenge det så godt jeg kan... hvis det ikke skulle vise seg å plutselig bli skikkelig festlig..

Skrevet

Jeg får besøk av bestevenninna mi - det gleder jeg meg enormt til :) Første besøket mitt av familie/venner her jeg er stasjonert i England. (Utstasjoneringsgrunn: Kjærlighet.)

Hun blir bare noen få dager. Resten av tiden skal jeg slappe av sammen med sambo, som har ti hele dager fri. Det blir deilig, for arbeidsdagene her i England er litt lange, så vi får lite tid sammen :(

Gjest tinzytown
Skrevet

Lese gode bøker!

Elsker rummy, kan spille det i det uendelige!

Kortspill som "banke" og "games" får jeg bare enorm nerver av, blir så stressa og manisk atte halvparten kunne vært nok.

Jeg er ett bra festlig syn under sånne kortspill.

Skrevet

Jeg får besøk av bestevenninna mi - det gleder jeg meg enormt til :) Første besøket mitt av familie/venner her jeg er stasjonert i England. (Utstasjoneringsgrunn: Kjærlighet.)

Hun blir bare noen få dager. Resten av tiden skal jeg slappe av sammen med sambo, som har ti hele dager fri. Det blir deilig, for arbeidsdagene her i England er litt lange, så vi får lite tid sammen :(

Så du har funnet deg kjærlighet. Gratulerer med det! :-)

Slett ikke verst de påskeplanene dere har.

Jeg på den andre siden har lagt skikkelig på latsiden i det siste, og må egentlig ta det igjen i påskeferien.

Skrevet

Jeg sier som Odd Nordstoga: "Heim te mor"

Skrevet

Kjøre fra Oslo til Bergen forå være hos svigermor i to dager også kjøre hjem igjen, ergo to dager med kjørøing, sukk

Gjest høstløv
Skrevet

Vi skal være hjemme og nyte at det blir vår, sitte på terrassen og slikke solskinn og få besøk av barna.

Skrevet

Vi skal være hjemme og nyte at det blir vår, sitte på terrassen og slikke solskinn og få besøk av barna.

Kos deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...