Gå til innhold

Oppbevaring og holdbarhet av kartongvin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med tips? Har vært utenfor vinverdenen annet enn et sjeldent besøk leeenge av, men denne påsken skal jeg kose meg!!! :D

mil1365380270
Skrevet

Trenger du ikke tenke på, den holder lenge.

Skrevet

Hvis kartongen(e) er uåpnet i dag og du og vennene dine skal drike det opp i løpet av påska, er det ihvertfall ingen ting å bekymre seg for:-)

Åpnede kartonger kan stå mye lenger enn åpnede flasker, men langt fra for evig. Og jo mindre det er igjen oppi, desto kortere varer den. Er det bare en slant igjen, vil den nok være forringet i smaken etter et par uker.

Skrevet

Hvis kartongen(e) er uåpnet i dag og du og vennene dine skal drike det opp i løpet av påska, er det ihvertfall ingen ting å bekymre seg for:-)

Åpnede kartonger kan stå mye lenger enn åpnede flasker, men langt fra for evig. Og jo mindre det er igjen oppi, desto kortere varer den. Er det bare en slant igjen, vil den nok være forringet i smaken etter et par uker.

Høres lovende ut! :) Kan den stå i stuen selvom det kan bli noenogtjue grader når solen står på? (den skal ikke stå i solen altså)

Skrevet

Trenger du ikke tenke på, den holder lenge.

Ah! :)

Skrevet

Høres lovende ut! :) Kan den stå i stuen selvom det kan bli noenogtjue grader når solen står på? (den skal ikke stå i solen altså)

Ja, den blir ikke ødelagt av det, men jeg har enkelte somre på hytta følt at rødvinen har blitt litt varmere enn hva jeg synes er godt hvis den står fremme. Men da er det nok varmere enn 22 grader.

Skrevet

Ja, den blir ikke ødelagt av det, men jeg har enkelte somre på hytta følt at rødvinen har blitt litt varmere enn hva jeg synes er godt hvis den står fremme. Men da er det nok varmere enn 22 grader.

Ah, supert! Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...