skal Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Noen med tips? Har vært utenfor vinverdenen annet enn et sjeldent besøk leeenge av, men denne påsken skal jeg kose meg!!! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Trenger du ikke tenke på, den holder lenge. 0 Siter
morsan Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Hvis kartongen(e) er uåpnet i dag og du og vennene dine skal drike det opp i løpet av påska, er det ihvertfall ingen ting å bekymre seg for:-) Åpnede kartonger kan stå mye lenger enn åpnede flasker, men langt fra for evig. Og jo mindre det er igjen oppi, desto kortere varer den. Er det bare en slant igjen, vil den nok være forringet i smaken etter et par uker. 0 Siter
skal Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Hvis kartongen(e) er uåpnet i dag og du og vennene dine skal drike det opp i løpet av påska, er det ihvertfall ingen ting å bekymre seg for:-) Åpnede kartonger kan stå mye lenger enn åpnede flasker, men langt fra for evig. Og jo mindre det er igjen oppi, desto kortere varer den. Er det bare en slant igjen, vil den nok være forringet i smaken etter et par uker. Høres lovende ut! Kan den stå i stuen selvom det kan bli noenogtjue grader når solen står på? (den skal ikke stå i solen altså) 0 Siter
skal Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Trenger du ikke tenke på, den holder lenge. Ah! 0 Siter
morsan Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Høres lovende ut! Kan den stå i stuen selvom det kan bli noenogtjue grader når solen står på? (den skal ikke stå i solen altså) Ja, den blir ikke ødelagt av det, men jeg har enkelte somre på hytta følt at rødvinen har blitt litt varmere enn hva jeg synes er godt hvis den står fremme. Men da er det nok varmere enn 22 grader. 0 Siter
skal Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Ja, den blir ikke ødelagt av det, men jeg har enkelte somre på hytta følt at rødvinen har blitt litt varmere enn hva jeg synes er godt hvis den står fremme. Men da er det nok varmere enn 22 grader. Ah, supert! Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.