Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir uvel av tropisk juice, det smaker kvalmt.

Shampoo som lukter av tropiske frukter, likeså. Jeg kjøpte en (for meg) ny hårkur, uten å lukte på den, og fytti, det lukta tropisk fabrikk. Gliss heter den, tror jeg.

Bodylotion med pasjonsfruktlukt... jeg bare nevner det.. Hvem finner på sånt?

Videre finnes deodoranter og tøymyknere med samme forferdelige lukt. Fysjom.

Kom plutselig til å tenke på ei tante av meg. Hun liker tydeligvis jojoba-lukt. Alt ovenstående lukter jojoba hos henne. Også har hun aldri skjønt at det holder med _litt_ tøymykner i vaskemaskina...hehe. Man blir nesten slått i bakken av all lukta, selv om det ikke er _vond_ lukt! ;-)

Jeg ville jo ingenting med dette innlegget, annet enn å stadfeste at hårkuren var et bomkjøp...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

22

• morsan

16

• candyqueen_83

8

• AneM1365380603

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

Noe må fabrikantene jo finne på for å introdusere "nye" produkter. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Også har man sånne som meg som eeeelsker tropiske dufter ;O)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg og :) mmm deilig.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg og :) mmm deilig.

Det endrer seg kanskje når vi bikker 40 ;O) Har skjønt at da forandrer det seg gjerne til Lavendel.. Hehe..

Mary Poppins
Skrevet

Det endrer seg kanskje når vi bikker 40 ;O) Har skjønt at da forandrer det seg gjerne til Lavendel.. Hehe..

Da har jeg maange år igjen med å like tropisk lukt. Bra :)

Gjest smak og behag
Skrevet

både lavendel og tropisk er noe av det kvalmeste jeg vet!!!:( av lukt,selvfølgelig! også ekkelt med de som dynker seg i parfyme generelt,nesten uansett hva det lukter...da er "litt" svette å foretrekke:P

candyqueen_83
Skrevet

både lavendel og tropisk er noe av det kvalmeste jeg vet!!!:( av lukt,selvfølgelig! også ekkelt med de som dynker seg i parfyme generelt,nesten uansett hva det lukter...da er "litt" svette å foretrekke:P

Kvalmt med for mye parfyme ja.. Trenger ikke å lukte på parfymen til den foran i kassakøen.

Gjest høstløv
Skrevet

Så gammel er ikke jeg blitt, at jeg foretrekker svettelukt fremfor en god og fin parfymelukt.

Svettelukt er bare for de som har dårlig hygiene. Det er ikke nødvendig å lukte svette i dag, hvor vi kan kjøpe mulige forskjellige såper og deodoranter, både med og uten duft.

Gjest høstløv
Skrevet

Kvalmt med for mye parfyme ja.. Trenger ikke å lukte på parfymen til den foran i kassakøen.

Det er enda verre å kjenne svettelukten fra den foran deg i kassakøen.

Gjest smak og behag
Skrevet

Så gammel er ikke jeg blitt, at jeg foretrekker svettelukt fremfor en god og fin parfymelukt.

Svettelukt er bare for de som har dårlig hygiene. Det er ikke nødvendig å lukte svette i dag, hvor vi kan kjøpe mulige forskjellige såper og deodoranter, både med og uten duft.

svette lukter da mer naturlig enn f.eks tropisk parfyme! ikke er jeg gammel heller,starten av 20-åra...men er sensitiv for "unaturlig stank".og deoer stinker jo ekstra når man svetter!

men det er jo helt greit med ulike meninger.men her på bygda lukter det jo mer naturlig,både gjødsel o.l.,så naturlig lukt passer gjerne bedre enn stinkende parfyme

candyqueen_83
Skrevet

Det er enda verre å kjenne svettelukten fra den foran deg i kassakøen.

Ja, det er hakket verre ;O)

Gjest høstløv
Skrevet

svette lukter da mer naturlig enn f.eks tropisk parfyme! ikke er jeg gammel heller,starten av 20-åra...men er sensitiv for "unaturlig stank".og deoer stinker jo ekstra når man svetter!

men det er jo helt greit med ulike meninger.men her på bygda lukter det jo mer naturlig,både gjødsel o.l.,så naturlig lukt passer gjerne bedre enn stinkende parfyme

Jeg er glad jeg ikke bor på en gård. Søsteren min bor på en gård, men jeg har aldri vært i stallen for å se dyrene deres.

Jeg greier ikke sådan stank. Synes det lukter helt forferdelig når landmennene kjører gjødsel ut på marken.

Skrevet

*sender tropicana de luxe i posten* ;-)

Skrevet

''Så gammel er ikke jeg blitt, at jeg foretrekker svettelukt fremfor en god og fin parfymelukt.''

Samme her, og måtte jeg aldri komme dit heller:-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er glad jeg ikke bor på en gård. Søsteren min bor på en gård, men jeg har aldri vært i stallen for å se dyrene deres.

Jeg greier ikke sådan stank. Synes det lukter helt forferdelig når landmennene kjører gjødsel ut på marken.

Jeg syns det lukter kjempegodt i fjøset jeg :o) Skikkelig kumøkkstank. Men når den blir spredd på jordet lukter den ikke like digg. Hehe

Skrevet

Jeg syns det lukter kjempegodt i fjøset jeg :o) Skikkelig kumøkkstank. Men når den blir spredd på jordet lukter den ikke like digg. Hehe

Enig! I ordentlige melkefjøs lukter det kjempegodt!

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238784195' post='4125672]

*sender tropicana de luxe i posten* ;-)

takker :o)

candyqueen_83
Skrevet

Enig! I ordentlige melkefjøs lukter det kjempegodt!

I stallen syns jeg ikke det lukter like godt.. Hehe..

Skrevet

I stallen syns jeg ikke det lukter like godt.. Hehe..

Joda, en ren stall med foring med høy (ikke rundball!) lukter bare godt. :o) Rundball lukter pyton.

Hønsefjøs og grisefjøs derimot lukter ikke godt, sauefjøs har vel også en noe stram lukt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...