Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe er det i allefall, og av en eller annen grunn minner det meg om bilsyke. Slik som mentholdrops... Jeg får den samme kvalme følelsen.

''Noe er det i allefall, og av en eller annen grunn minner det meg om bilsyke.''

Du er inne på noe der. Oppkastlukt ligner pasjonsfrukt. Det må være det... *filosoferer over dette viktige emnet* ;-))

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

22

• morsan

16

• candyqueen_83

8

• AneM1365380603

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville kanskje klart å spise litt kun for å være høflig ;)

Du er langt mer dannet enn meg..! Som om det noen gang var noen tvil om _det_ ;-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238794001' post='4125930]

''Noe er det i allefall, og av en eller annen grunn minner det meg om bilsyke.''

Du er inne på noe der. Oppkastlukt ligner pasjonsfrukt. Det må være det... *filosoferer over dette viktige emnet* ;-))

''*filosoferer over dette viktige emnet* ;-))''

Er det ikke noe som heter at en skal være opptatt av og sette pris på de små ting?-))

Skrevet

Jeg kan absolutt styre meg for ferskensmak, inklusive frukten, men koskenkorva peach har jeg ikke hørt om engang;-)

Ikke jeg heller. Peach Canei, derimot! *haha* Det var noe av det første jeg kjøpte på polet, det og Martini!

Skrevet

''*filosoferer over dette viktige emnet* ;-))''

Er det ikke noe som heter at en skal være opptatt av og sette pris på de små ting?-))

hehe, jo du har rett. Resten kan Obama ta seg av ;D

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238794151' post='4125933]

Ikke jeg heller. Peach Canei, derimot! *haha* Det var noe av det første jeg kjøpte på polet, det og Martini!

Det tror jeg bestemt var det første jeg kjøpte på polet også ;)

Var det ikke en som het bare Canei også?

Skrevet

Det tror jeg bestemt var det første jeg kjøpte på polet også ;)

Var det ikke en som het bare Canei også?

Mulig, men jeg er særs dårlg på slikt noe. ;-)

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238793765' post='4125917]

*HEHEHE* Fortell alle juicy details fra den gangen du ble dritings på Koskenkorva! ;D

Vil du virkelig høre?

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238794151' post='4125933]

Det minner meg om hodepine. Slik som Apollo og Koskenkorva Vargtass.

Jeg var ikke så flink til å begrense meg på den tiden :-/

Gjest prust
Skrevet

Apollo - hva er det?

Skrevet

Vil du virkelig høre?

Åffkårs!

AneM1365380603
Skrevet

Apollo - hva er det?

Nå er det mange år siden jeg drakk det, men tror det er vodka med eplesmak.

Skrevet

K Vargtass, het det ja. Det røde skvipet... ;-(

Begrense seg? Hva er det...?! ;-(((

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238794894' post='4125948]

Åffkårs!

OK:

Etter en meget rolig og ukladerlig og edru ungdomstid, måtte jeg jo prøve meg jeg også - det var sommeren etter at jeg var russ - og jeg og tre venninner skulle til Danmark på sykkeltur med telt.

Vi dro til Danmark, handlet på tax-free'en på båten, og kom ikke lenger enn i en bakgård i ankomstbyen.... Etter en kveld med MYE Koskenkorva Peach - og den ene med hysterisk latteranfall som varte i timesvis, den andre sur som ei potte i timesvis, og de to andre som passet på oss to (de drakk nesten ikke noe), kom vi oss bort på stranda, der vi sov til dagen etter - og orket ikke tanken på sykkeltur.

Så vi tok båten hjem igjen enten dagen etter "festen" eller dagen etter det.....

Tror ikke foreldrene våre fikk så mange detaljer fra "sykkelturen".... :-DDD

Gjest prust
Skrevet

Nå er det mange år siden jeg drakk det, men tror det er vodka med eplesmak.

Hmmmm - høres litt rart ut....

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238795146' post='4125958]

K Vargtass, het det ja. Det røde skvipet... ;-(

Begrense seg? Hva er det...?! ;-(((

Ja, hehe. Det var rødt og utrolig godt på den tiden. Når en var vant med å drikke saft gikk det jo ned i samme tempo.

Jeg har ikke rørt den drikken der etter jeg ble 20....

Skrevet

OK:

Etter en meget rolig og ukladerlig og edru ungdomstid, måtte jeg jo prøve meg jeg også - det var sommeren etter at jeg var russ - og jeg og tre venninner skulle til Danmark på sykkeltur med telt.

Vi dro til Danmark, handlet på tax-free'en på båten, og kom ikke lenger enn i en bakgård i ankomstbyen.... Etter en kveld med MYE Koskenkorva Peach - og den ene med hysterisk latteranfall som varte i timesvis, den andre sur som ei potte i timesvis, og de to andre som passet på oss to (de drakk nesten ikke noe), kom vi oss bort på stranda, der vi sov til dagen etter - og orket ikke tanken på sykkeltur.

Så vi tok båten hjem igjen enten dagen etter "festen" eller dagen etter det.....

Tror ikke foreldrene våre fikk så mange detaljer fra "sykkelturen".... :-DDD

Hehe, ikke alle turer går som planlagt ;-)

Skrevet

Ja, hehe. Det var rødt og utrolig godt på den tiden. Når en var vant med å drikke saft gikk det jo ned i samme tempo.

Jeg har ikke rørt den drikken der etter jeg ble 20....

*urk* Det blir litt heftig inntak da, ja ...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238793847' post='4125921]

*nikker* Den gangen jeg var ung og vakker... nei det kan jeg ikke fortelle...hehe..

Å ?? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...