Mrs D Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg synes det er ok med tropisk lukt og smak -. men FERSKEN-smak eller -lukt - det er helt pyton!!! Bodylotion med ferskenlukt, iste med ferskensmak, osv - fysj! Frukten fersken er noe helt annet - det er godt :-) Og jeg vet årsaken til at jeg har ferskenlukt og -smak i vrangstrupen: Det ble for mye Koskenkorva Peach en gang.... :-((( Jeg også liker frukten fersken, men jeg kan ikke fordra noe annet som hverken lukter eller liksom skal smake som fersken. Men hos meg har det ingen spesiell grunn. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238788178' post='4125764] Kuer er sikkert oppstått fordi østlandske unger ikke takler å lære seg visse lyder. Schyr, schino, schøre bil. Schøttkake... eller de holder seg sikkert bare til kebab ;-) Unger i dag går på skjino med skjæresten sin før de går hjem og spiser skjøttkaker og jenta har på seg skjole... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.