Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er ok med tropisk lukt og smak -. men FERSKEN-smak eller -lukt - det er helt pyton!!!

Bodylotion med ferskenlukt, iste med ferskensmak, osv - fysj!

Frukten fersken er noe helt annet - det er godt :-)

Og jeg vet årsaken til at jeg har ferskenlukt og -smak i vrangstrupen: Det ble for mye Koskenkorva Peach en gang.... :-(((

Jeg også liker frukten fersken, men jeg kan ikke fordra noe annet som hverken lukter eller liksom skal smake som fersken. Men hos meg har det ingen spesiell grunn. :-)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

22

• morsan

16

• candyqueen_83

8

• AneM1365380603

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238788178' post='4125764]

Kuer er sikkert oppstått fordi østlandske unger ikke takler å lære seg visse lyder. Schyr, schino, schøre bil. Schøttkake... eller de holder seg sikkert bare til kebab ;-)

Unger i dag går på skjino med skjæresten sin før de går hjem og spiser skjøttkaker og jenta har på seg skjole...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...