Gå til innhold

Det e mytji som kjem fræm når snøen fersvinn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du verden for ei tolmodig kone;-)

Jeg er glad jeg slipper unna med å bare plukke tannpirkere innomhus.

*hehe*

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• AneM1365380603

9

• Lotte :o)

7

• Colette

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I ettermiddag fant vi et glassfat til stearinlys som jeg har leita etter. Det lå i kosekroken på terassen med et svært kubbelys på. I jula måtte jeg jo bare ha det fatet, men det var borte vekk. Under snøen sikkert ;)

Hehe, et gledelig gjensyn da :-)

Skrevet

he he..

Vi har forresten hatt nattlig kattebesøk på trappa i det siste, men heldigvis ikke bæsjing. "Beviset" på kattebesøket finner i\vi igjen av lange, gule kattehår i busta på sko-børste-pinnsvinet på trappa. Den er tydeligvis god å klø seg på;-)

hehe!

Skrevet

Du verden for ei tolmodig kone;-)

Jeg er glad jeg slipper unna med å bare plukke tannpirkere innomhus.

Det er nesten ille nok, det da:-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238793061' post='4125882]

Hehe, et gledelig gjensyn da :-)

Ja, jeg ble veldig overrasket, for hadde vel egentlig konkludert med at jeg i et sykt øyeblikk hadde kasta det. Jeg er jo slik som kaster ting med glede, men det fatet er utrolig greit til levende lys. Gjerne masse smålys :)

Skrevet

Ja, jeg ble veldig overrasket, for hadde vel egentlig konkludert med at jeg i et sykt øyeblikk hadde kasta det. Jeg er jo slik som kaster ting med glede, men det fatet er utrolig greit til levende lys. Gjerne masse smålys :)

Hvordan gikk det med potteplanta? *hehe*

Skrevet

I ettermiddag fant vi et glassfat til stearinlys som jeg har leita etter. Det lå i kosekroken på terassen med et svært kubbelys på. I jula måtte jeg jo bare ha det fatet, men det var borte vekk. Under snøen sikkert ;)

Bra du fant det og at snøen ikke hadde tatt knekken på det:-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238793304' post='4125894]

Hvordan gikk det med potteplanta? *hehe*

Det ser jaggu meg ut til at den har overlevd, selv om det bare er ett levende blad igjen. Alle de andre bladene døde, men stilkene er fremdeles grønne. Så rart at du spurte akkurat nå, for sønnen min står og ser på den og lurer på om jeg tror den vil bli fin igjen.

AneM1365380603
Skrevet

Bra du fant det og at snøen ikke hadde tatt knekken på det:-)

Jeg tipper det er like fint igjen etter en grundig vask :o)

Skrevet

Det ser jaggu meg ut til at den har overlevd, selv om det bare er ett levende blad igjen. Alle de andre bladene døde, men stilkene er fremdeles grønne. Så rart at du spurte akkurat nå, for sønnen min står og ser på den og lurer på om jeg tror den vil bli fin igjen.

Jeg tenker på sønnen din innimellom. Det var nok derfor ;-) Eller kanskje helst fordi du snakka om å kaste ting i hurten og sturten...hehe. ;D

Skrevet

Først må jo snøen forsvinne, da....

For øyeblikket virker det som det blir lenge til, men det har jo smeltet mye de siste dagene, da.

Skrevet

Først må jo snøen forsvinne, da....

For øyeblikket virker det som det blir lenge til, men det har jo smeltet mye de siste dagene, da.

Det er fortsatt en del igjen her, altså, men nøklene dukka fram på et sted der sola skinner mye;-)

Skrevet

Her dukker det bare frem søppel. :-/

Uffda...

Gjest togli
Skrevet

Nå kom jeg på at faren min fant igjen eldstejentas MP3-spiller når snøen forsvant her for noen uker siden! Den funka like godt etter flere mnd under snøen :)

AneM1365380603
Skrevet

Det er fortsatt en del igjen her, altså, men nøklene dukka fram på et sted der sola skinner mye;-)

Vi hadde så mye sol her i dag at jeg vurderte å kle av meg da jeg grillet meg i ettermiddag :o)

AneM1365380603
Skrevet

Her er det fortsatt 20-30 cm snø de fleste steder, så jeg må nok vente en stund til for å se hva som dukker opp:-)

Ingen snø her lenger, men jeg kan skimte endel på fjellene i det fjerne. Trampolina kom opp i dag, noe som er et sikkert vårtegn hos oss :)

Skrevet

Ingen snø her lenger, men jeg kan skimte endel på fjellene i det fjerne. Trampolina kom opp i dag, noe som er et sikkert vårtegn hos oss :)

Jeg har ikke sett noen vårtegn enda:-) Men jeg har begynt å forberede meg til begravelsen til pusen min. Har laget en fin gravstein til han i dag - med gullbokstaver....Huff, jeg er visst ikke helt god :-(

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ikke sett noen vårtegn enda:-) Men jeg har begynt å forberede meg til begravelsen til pusen min. Har laget en fin gravstein til han i dag - med gullbokstaver....Huff, jeg er visst ikke helt god :-(

For meg er du helt normal som gjør slikt. Ei jeg kjenner kremerte pusen og fikk urne til han. Det var noen som reagerte, men jeg synes handlingen hennes viste at hun var veldig glad i pus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...