Gå til innhold

Det e mytji som kjem fræm når snøen fersvinn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snøfreseren dukker vel sikkert opp en dag

*LOL*

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• AneM1365380603

9

• Lotte :o)

7

• Colette

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest @krøll
Skrevet

her er det ikke dukket opp noen forsvunne ting,for vi har ikke hatt snø i vinter.

Men krokusen har dukket opp og står i fullt flor, påskeliljene springer snart ut, og tulipanene er 15 cm alt.

Skrevet

her er det ikke dukket opp noen forsvunne ting,for vi har ikke hatt snø i vinter.

Men krokusen har dukket opp og står i fullt flor, påskeliljene springer snart ut, og tulipanene er 15 cm alt.

*misunnelig*

tzatziki1365380058
Skrevet

Snøfreseren dukker vel sikkert opp en dag

:)

Gjest ViViola
Skrevet

Foreløpig har vi bare funnet en haug med ruker etter naboens hund. Det BØR bli morsommere etter hvert.

:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Foreløpig har vi bare funnet en haug med ruker etter naboens hund. Det BØR bli morsommere etter hvert.

Dem tar du bare og kaster over i naboens hage, så er du kvitt problemet.

Gjest ViViola
Skrevet

He-he, det skulle tatt seg ut! :-)

Nei, jeg er ganske rundt når det gjelder slike ting. Fjerner bæsjen lett, det er utallige steder den kan kastes hvor den ikke plager noen.

Det er veldig trivelige naboer, sjø, og jeg er svært glad i hunden også. Selv om den bæsjer på plenen min. He-he.

Gjest høstløv
Skrevet

He-he, det skulle tatt seg ut! :-)

Nei, jeg er ganske rundt når det gjelder slike ting. Fjerner bæsjen lett, det er utallige steder den kan kastes hvor den ikke plager noen.

Det er veldig trivelige naboer, sjø, og jeg er svært glad i hunden også. Selv om den bæsjer på plenen min. He-he.

Jeg ville ikke likt at naboens hund bæsjer på plenen min, men ingen av naboene har hund, så det er ikke en aktuell problemstilling.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg ville ikke likt at naboens hund bæsjer på plenen min, men ingen av naboene har hund, så det er ikke en aktuell problemstilling.

Nei, det er jo ikke en slik greie som gjør at man jubler, liksom, men det er ikke så veldig farlig. De er jo synlige, da, så det er jo bare å fjerne dem. :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Nei, det er jo ikke en slik greie som gjør at man jubler, liksom, men det er ikke så veldig farlig. De er jo synlige, da, så det er jo bare å fjerne dem. :-)

det blir verre til sommeren, hvis hunden fortsetter med sine vaner med å legge fra seg bæsjen på plenen hos dere.

Skrevet

*knegg*

Gjest ViViola
Skrevet

det blir verre til sommeren, hvis hunden fortsetter med sine vaner med å legge fra seg bæsjen på plenen hos dere.

Næh, vi lever greit med det, tror jeg.

Gjest høstløv
Skrevet

Næh, vi lever greit med det, tror jeg.

Det synes du bare inntil en av ungene har lekt på plenen og falt oppi en stor ruke. Hvis du vil unngå det, så må du gå over plenen med spaden i hånden på forhånd, før du sender ungene ut å å leke.

Gjest ViViola
Skrevet

Det synes du bare inntil en av ungene har lekt på plenen og falt oppi en stor ruke. Hvis du vil unngå det, så må du gå over plenen med spaden i hånden på forhånd, før du sender ungene ut å å leke.

Mine er ikke så små lenger, så det skal nok gå bra. Det er nok heller naboens unger som havner i rukene, men det er jo ikke mitt problem. :-) Deres hund, deres unger. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...