Gå til innhold

Le Cafe Francais. Stavanger. Hvordan er den?

Anbefalte innlegg

Gjest cafepikene
Skrevet

Noen som kan fortelle litt om interiør, stemning, service og matkvalitet?

Gjest mademoiselle :)
Skrevet

Hei,

dette er min stamcafè du spør om ;) Interiøret er moderne, altså moderne bord og stoler i stål - det er trangt og vanskelig å få plass. Du kan også sitte ute om det er varmt.

Cafèen serverer alt det typisk franske som croque monsieur, baguetter med masse godt (min favoritt er med kylling og karri - knallgod) , forskjellig god kaffe, masse, masse gode små-kaker/terter, salat, masse hjemmelaget sjokolade...

I det hele tatt veldig fransk stemning, og det er super mat syns jeg. Han som driver det (en med langt hår) er selv fransk og har ansatt et par andre franske så det er nokså koselig å høre dem bable i vei.

Jeg anbefaler plassen på det sterkeste, det sier jo litt at det alltid er fullt av folk der. De litt "fine fruene" fra Eiganes går ofte her ;) - og en heeel del av oss rundt 30-årene. Ikke mye barnevogner og barnefamilier dessvere fordi det ikke er plass...

Bon apetit :)

Gjest cafepikene
Skrevet

Hei,

dette er min stamcafè du spør om ;) Interiøret er moderne, altså moderne bord og stoler i stål - det er trangt og vanskelig å få plass. Du kan også sitte ute om det er varmt.

Cafèen serverer alt det typisk franske som croque monsieur, baguetter med masse godt (min favoritt er med kylling og karri - knallgod) , forskjellig god kaffe, masse, masse gode små-kaker/terter, salat, masse hjemmelaget sjokolade...

I det hele tatt veldig fransk stemning, og det er super mat syns jeg. Han som driver det (en med langt hår) er selv fransk og har ansatt et par andre franske så det er nokså koselig å høre dem bable i vei.

Jeg anbefaler plassen på det sterkeste, det sier jo litt at det alltid er fullt av folk der. De litt "fine fruene" fra Eiganes går ofte her ;) - og en heeel del av oss rundt 30-årene. Ikke mye barnevogner og barnefamilier dessvere fordi det ikke er plass...

Bon apetit :)

Okey, da sees vi en dag da ;) Au revoir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...