Gjest cafepikene Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Noen som kan fortelle litt om interiør, stemning, service og matkvalitet? 0 Siter
Gjest mademoiselle :) Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Hei, dette er min stamcafè du spør om Interiøret er moderne, altså moderne bord og stoler i stål - det er trangt og vanskelig å få plass. Du kan også sitte ute om det er varmt. Cafèen serverer alt det typisk franske som croque monsieur, baguetter med masse godt (min favoritt er med kylling og karri - knallgod) , forskjellig god kaffe, masse, masse gode små-kaker/terter, salat, masse hjemmelaget sjokolade... I det hele tatt veldig fransk stemning, og det er super mat syns jeg. Han som driver det (en med langt hår) er selv fransk og har ansatt et par andre franske så det er nokså koselig å høre dem bable i vei. Jeg anbefaler plassen på det sterkeste, det sier jo litt at det alltid er fullt av folk der. De litt "fine fruene" fra Eiganes går ofte her - og en heeel del av oss rundt 30-årene. Ikke mye barnevogner og barnefamilier dessvere fordi det ikke er plass... Bon apetit 0 Siter
Gjest cafepikene Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Hei, dette er min stamcafè du spør om Interiøret er moderne, altså moderne bord og stoler i stål - det er trangt og vanskelig å få plass. Du kan også sitte ute om det er varmt. Cafèen serverer alt det typisk franske som croque monsieur, baguetter med masse godt (min favoritt er med kylling og karri - knallgod) , forskjellig god kaffe, masse, masse gode små-kaker/terter, salat, masse hjemmelaget sjokolade... I det hele tatt veldig fransk stemning, og det er super mat syns jeg. Han som driver det (en med langt hår) er selv fransk og har ansatt et par andre franske så det er nokså koselig å høre dem bable i vei. Jeg anbefaler plassen på det sterkeste, det sier jo litt at det alltid er fullt av folk der. De litt "fine fruene" fra Eiganes går ofte her - og en heeel del av oss rundt 30-årene. Ikke mye barnevogner og barnefamilier dessvere fordi det ikke er plass... Bon apetit Okey, da sees vi en dag da Au revoir. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.