Gå til innhold

Rockering!?

Anbefalte innlegg

millavanilla
Skrevet

Det er den i mange farger du tenker på? Du klarer ikke rocke på deg skader! De første par ukene kan du få noen små blåmerker om du er for ivrig og bli litt støl og øm, men når du blir vant til ringen så kan du rocke nesten i timesvis uten at du kjenner noe.

Nettop det som kan være farlig kanskje? At man ikek merker skadene et slikt ungt redskap vil påføre kroppen innvendig over tid..? Er i bunn og grunn logisk spør du meg, rockeringen er jo såpass tung at man ikke trenger bevege seg så mye. Det er jo den som 'henger' der hvis du skjønner... Massasje og trening er ikke synonymer, så har vanskelig for å se logikken i at massasje skal kunne gjøre en tynn.... Man kan vel kanskje bare gå til en massør og bli massert vekk 'fettet' på kroppen da?

Hehe, er visst i skikkelig filosoferings-humør idag.

mvh

Gjest rockeglad
Skrevet

Funker disse rockeringene? Trenger å stramme litt opp etter fødsel. :)

Rockeringer skal være et veldig godt hjelpemiddel på vei tilbake til formen for nybakte mødre ;) Styrker akkurat på de plassene det trengs mest. MEN vær obs og ikke bruk for store/tunge ringer, da disse kan være mer til skade enn gagn. Jeg ville gått for noen litt lettere ringer, som gir desto større treningsutbytte. (Har både hørt og erfart dette selv)

Gjest rockeglad
Skrevet

åååhhh, GLED deg!

Bestilte meg en sånn fra usa for en tid tilbake, fra fitnesspesialisten hoopgirl, og det er helt sinnsykt moro. Et og annet blåmerke dag 1, men dag 2 kan du stå flere timer uten å merke noe. Fleskefordufting kaller jeg dette!! Flesket nærmest renner av! Det beste er at man får trent ikke bare midjen, men også rumpe, lår og overkropp og armer.

Merket klar forskjell etter et par uker. Føler meg kjempeklar til bikinisesongen nå! hehehe, så JA! Gå for dette! ;-)

Åhhh har du prøvd disse altså? Jeg gleder meg! Høres nesten for godt ut til å være sant. Ser jo superflott ut, og ikke minst GØY! Ikke bare stå rett opp og ned med rockeringen på midjen, men faktisk bevege seg litt rundt og få mer allsidig trening. Må jo bare prøves ut! Takk!

millavanilla
Skrevet

som kjent, alle slags rockeringer fungerer fint til trening og forbrenning, selv bruker jeg en annen enn acu, og det funker kjempefint. Bestilte den fra usa, men min venninne fortalte meg nylig om denne norske siden, www.rockeringdans.com

lykke til :)

AneM1365380603
Skrevet

Ja det er vel en smaksak hvilken tyngde man foretrekker på ringen, også har det vel litt å si hvor sterk man er i mage/rygg fra før. Men jeg føler at jeg ikke får så god trening med de som er altfor store og tunge, de "henger" liksom bare oppe - mens de som er litt lettere må man jobbe litt mer for å holde oppe. Men som sagt har jeg til gode å finne en mellomløsning..

Du er inne på noe med tyngda på ringene. Jeg må arbeide litt hardere med barneringen for å holde den oppe, men føler kanskje likevel den tyngste gir mest trening. Er ikke helt sikker.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes jeg ble litt fastere i fisken da jeg rocket mye hver dag. Nå som jeg er latere synes jeg å merke at jeg bør stramme meg opp litt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...