morsan Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Vel og merke uten innhold! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16928441 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Det design har vedkommende ikke funnet opp selv, for sønnen har akkurat maken hylleseksjon. 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Det design har vedkommende ikke funnet opp selv, for sønnen har akkurat maken hylleseksjon. Ja, det blir ikke akkurat "design" bare fordi man finner en praktisk løsning på ting:-) Allerede på 70-tallet husker jeg en del folk hadde hyller laget av murstein og trehvite planker. At man så noen tiår senere bytter det ut med Leca og Ikea-hyller er ikke så revolusjonerende:-) 0 Siter
Platina Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Var vel bortimot arkitekttegnet den der... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Hehe! Brorsan hadde samme opplegg på rommet sitt for 20 år siden. Dumt han ikke tok patent på den;) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Haha, det var jo enormt originalt. Da jeg var student hadde vel omtrent åtti prosent av studievennene mine lignende løsninger. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Denne skulle jeg enkelt klart å lage selv - om jeg ønsket det. Jeg ville kanskje valgt litt mer stil som støtte mellom hyllene 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Tja - vi kunne hatt bruk for steinene til pillarene på hytta, men hva vi skulle gjort med platene er jeg usikker på. De hadde ikke passet inne på hytta i alle fall. Hatt dem på do kanskje? 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Denne skulle jeg enkelt klart å lage selv - om jeg ønsket det. Jeg ville kanskje valgt litt mer stil som støtte mellom hyllene Jeg syntes det var en fiffig detalj å se avslutningen av hylleplatene. Ikkeno er så schtilig som sponplatemønster...;-) 0 Siter
Gjest designmøbler Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Hvorfor i all verden latterliggjør du hylla jeg har designet, og nå lagt ut for salg. Jeg er sikker på at mange gjerne vil pynte opp med noe så unikt og praktisk hjemme eller på hytta. Det kan rett og slett kalles kunst!! 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Hvorfor i all verden latterliggjør du hylla jeg har designet, og nå lagt ut for salg. Jeg er sikker på at mange gjerne vil pynte opp med noe så unikt og praktisk hjemme eller på hytta. Det kan rett og slett kalles kunst!! *he he* Du fant kanskje opp hjulet også;-) 0 Siter
også en mor Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Hadde det ikke vært for det tredje bildet hadde jeg kunnet la meg lure 0 Siter
Gjest designmøbler Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 *he he* Du fant kanskje opp hjulet også;-) Nei, langt i fra! Insinuerer du at jeg er sååå gammel? Dessuten liker jeg best de rette linjer. Det er mer elegant liksom. 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Nei, langt i fra! Insinuerer du at jeg er sååå gammel? Dessuten liker jeg best de rette linjer. Det er mer elegant liksom. ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 hehe, jaujauheståsau Men ideen er jo grei å få 0 Siter
Mrs D Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Phø, egendesignet my ass. Plagiat er det, direkte plagiat! Da jeg var student for mer enn tjue år siden, hadde mange hyller i omtrent det designet. Så den er kanskje egen_laget_, men designet er stjælt. 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Phø, egendesignet my ass. Plagiat er det, direkte plagiat! Da jeg var student for mer enn tjue år siden, hadde mange hyller i omtrent det designet. Så den er kanskje egen_laget_, men designet er stjælt. Ja, det blir nesten som å skru sammen et flatpakket møbel og kalle det egendesignet bare fordi man gjorde en liten vri i sammenskruingen;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Ja, det blir nesten som å skru sammen et flatpakket møbel og kalle det egendesignet bare fordi man gjorde en liten vri i sammenskruingen;-) Tror ikke de har skrudd så mye. Stablet er antakeligvis et bedre ord ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Tror ikke de har skrudd så mye. Stablet er antakeligvis et bedre ord ;-) Ja den i finn-annonsen var det ikke mye skruer i:-) 0 Siter
Colette Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg syntes det var en fiffig detalj å se avslutningen av hylleplatene. Ikkeno er så schtilig som sponplatemønster...;-) LOL :-) Disse sponplateavslutningene gjorde susen, ja :-) Jeg husker at mine foreldre hadde en slik hylle på hytta - med trehvite planker med murstein i mellom :-) Og den var jo faktisk finere enn denne på et vis :-) Men dekorasjonen på hylla var jo faktisk ganske fin da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.