Gå til innhold

Egendesignet hylle selges

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Det design har vedkommende ikke funnet opp selv, for sønnen har akkurat maken hylleseksjon.

Skrevet

Det design har vedkommende ikke funnet opp selv, for sønnen har akkurat maken hylleseksjon.

Ja, det blir ikke akkurat "design" bare fordi man finner en praktisk løsning på ting:-)

Allerede på 70-tallet husker jeg en del folk hadde hyller laget av murstein og trehvite planker. At man så noen tiår senere bytter det ut med Leca og Ikea-hyller er ikke så revolusjonerende:-)

Skrevet

Hehe! Brorsan hadde samme opplegg på rommet sitt for 20 år siden. Dumt han ikke tok patent på den;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Haha, det var jo enormt originalt. Da jeg var student hadde vel omtrent åtti prosent av studievennene mine lignende løsninger.

AneM1365380603
Skrevet

Denne skulle jeg enkelt klart å lage selv - om jeg ønsket det. Jeg ville kanskje valgt litt mer stil som støtte mellom hyllene ;)

Skrevet

Tja - vi kunne hatt bruk for steinene til pillarene på hytta, men hva vi skulle gjort med platene er jeg usikker på. De hadde ikke passet inne på hytta i alle fall. Hatt dem på do kanskje?

Skrevet

Denne skulle jeg enkelt klart å lage selv - om jeg ønsket det. Jeg ville kanskje valgt litt mer stil som støtte mellom hyllene ;)

Jeg syntes det var en fiffig detalj å se avslutningen av hylleplatene. Ikkeno er så schtilig som sponplatemønster...;-)

Gjest designmøbler
Skrevet

Hvorfor i all verden latterliggjør du hylla jeg har designet, og nå lagt ut for salg. Jeg er sikker på at mange gjerne vil pynte opp med noe så unikt og praktisk hjemme eller på hytta. Det kan rett og slett kalles kunst!!

Skrevet

Hvorfor i all verden latterliggjør du hylla jeg har designet, og nå lagt ut for salg. Jeg er sikker på at mange gjerne vil pynte opp med noe så unikt og praktisk hjemme eller på hytta. Det kan rett og slett kalles kunst!!

*he he*

Du fant kanskje opp hjulet også;-)

også en mor
Skrevet

Hadde det ikke vært for det tredje bildet hadde jeg kunnet la meg lure ;)

Gjest designmøbler
Skrevet

*he he*

Du fant kanskje opp hjulet også;-)

Nei, langt i fra! Insinuerer du at jeg er sååå gammel? Dessuten liker jeg best de rette linjer. Det er mer elegant liksom.

Skrevet

Nei, langt i fra! Insinuerer du at jeg er sååå gammel? Dessuten liker jeg best de rette linjer. Det er mer elegant liksom.

;-)

Skrevet

hehe, jaujauheståsau ;)

Men ideen er jo grei å få :)

Skrevet

Phø, egendesignet my ass. Plagiat er det, direkte plagiat! Da jeg var student for mer enn tjue år siden, hadde mange hyller i omtrent det designet. Så den er kanskje egen_laget_, men designet er stjælt.

Skrevet

Phø, egendesignet my ass. Plagiat er det, direkte plagiat! Da jeg var student for mer enn tjue år siden, hadde mange hyller i omtrent det designet. Så den er kanskje egen_laget_, men designet er stjælt.

Ja, det blir nesten som å skru sammen et flatpakket møbel og kalle det egendesignet bare fordi man gjorde en liten vri i sammenskruingen;-)

mil1365380270
Skrevet

Ja, det blir nesten som å skru sammen et flatpakket møbel og kalle det egendesignet bare fordi man gjorde en liten vri i sammenskruingen;-)

Tror ikke de har skrudd så mye. Stablet er antakeligvis et bedre ord ;-)

Skrevet

Tror ikke de har skrudd så mye. Stablet er antakeligvis et bedre ord ;-)

Ja den i finn-annonsen var det ikke mye skruer i:-)

Skrevet

Jeg syntes det var en fiffig detalj å se avslutningen av hylleplatene. Ikkeno er så schtilig som sponplatemønster...;-)

LOL :-) Disse sponplateavslutningene gjorde susen, ja :-) Jeg husker at mine foreldre hadde en slik hylle på hytta - med trehvite planker med murstein i mellom :-) Og den var jo faktisk finere enn denne på et vis :-) Men dekorasjonen på hylla var jo faktisk ganske fin da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...