morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 LOL :-) Disse sponplateavslutningene gjorde susen, ja :-) Jeg husker at mine foreldre hadde en slik hylle på hytta - med trehvite planker med murstein i mellom :-) Og den var jo faktisk finere enn denne på et vis :-) Men dekorasjonen på hylla var jo faktisk ganske fin da :-) Ja varianten med treplanker og murstein husker jeg fra enkelte barnerom på 70-tallet. Enig i at det var fine ting i hylla. Sikert derfor de presiserte at hylla selges uten innhold:-) 0 Siter
Colette Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Ja varianten med treplanker og murstein husker jeg fra enkelte barnerom på 70-tallet. Enig i at det var fine ting i hylla. Sikert derfor de presiserte at hylla selges uten innhold:-) Vi hadde det kun på hytta, heldigvis:-) Men det er jammen lenger siden enn 70-tallet..Jeg husker at jeg syntes mine foreldre var flinke som laget en hylle på denne praktiske og lettvinte måten. For det er det jo, utvilsomt :-) Ingen skruer, ingen liming osv. Men "egendesign" - blir vel å dra det litt langt :-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Vi hadde det kun på hytta, heldigvis:-) Men det er jammen lenger siden enn 70-tallet..Jeg husker at jeg syntes mine foreldre var flinke som laget en hylle på denne praktiske og lettvinte måten. For det er det jo, utvilsomt :-) Ingen skruer, ingen liming osv. Men "egendesign" - blir vel å dra det litt langt :-) Ja, selv om selvgjort fote kan være velgjort, er det ikke nødvendigvis design av den grunn:-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.