Gå til innhold

Egendesignet hylle selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL :-) Disse sponplateavslutningene gjorde susen, ja :-) Jeg husker at mine foreldre hadde en slik hylle på hytta - med trehvite planker med murstein i mellom :-) Og den var jo faktisk finere enn denne på et vis :-) Men dekorasjonen på hylla var jo faktisk ganske fin da :-)

Ja varianten med treplanker og murstein husker jeg fra enkelte barnerom på 70-tallet.

Enig i at det var fine ting i hylla. Sikert derfor de presiserte at hylla selges uten innhold:-)

Skrevet

Ja varianten med treplanker og murstein husker jeg fra enkelte barnerom på 70-tallet.

Enig i at det var fine ting i hylla. Sikert derfor de presiserte at hylla selges uten innhold:-)

Vi hadde det kun på hytta, heldigvis:-) Men det er jammen lenger siden enn 70-tallet..Jeg husker at jeg syntes mine foreldre var flinke som laget en hylle på denne praktiske og lettvinte måten. For det er det jo, utvilsomt :-) Ingen skruer, ingen liming osv. Men "egendesign" - blir vel å dra det litt langt :-)

Skrevet

Vi hadde det kun på hytta, heldigvis:-) Men det er jammen lenger siden enn 70-tallet..Jeg husker at jeg syntes mine foreldre var flinke som laget en hylle på denne praktiske og lettvinte måten. For det er det jo, utvilsomt :-) Ingen skruer, ingen liming osv. Men "egendesign" - blir vel å dra det litt langt :-)

Ja, selv om selvgjort fote kan være velgjort, er det ikke nødvendigvis design av den grunn:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...