Gå til innhold

Klær i muslimske land. MaryP eller andre.

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Kommer veeeeeldig ann på hvilket muslimsk lang du skal til? Ja det er store forkskjeller. Ikke bare land i mellom men også byer seg imellom.

Skal dere til et typisk chartersted?- (Egypt) så trenger dere ikke tenke så mye på hva dere har på dere, men hvis ikke så er det viktig å tenke på påkledning ja.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ser at dere ikke hvil skrive hvor dere skal - vel det er bare å si fra så kan jeg gi litt info via mail.

Hvis dere har fått den infoen dere trenger gjenstår der bare å ønske god tur :-)

Skrevet

My god!

Hvorfor reagerer du slik? Det er da ikke noe nytt at man må ta skikken dit man kommer, også mht påkledning?

candyqueen_83
Skrevet

Hvorfor reagerer du slik? Det er da ikke noe nytt at man må ta skikken dit man kommer, også mht påkledning?

Det var ikke det jeg tenkte på. Sier jeg hva jeg mente får jeg vel høre det her tenker jeg..

Skrevet

Det var ikke det jeg tenkte på. Sier jeg hva jeg mente får jeg vel høre det her tenker jeg..

Da er vi to. :o)

Skrevet

Men hva skjer, hvis man ikke dekker seg til? (Jeg mener ikke å være Frøken Bibelstripp, men singlet, shorts eller liknende.)

Skrevet

Men gjør det at man ikke kan svare skikkelig, da? :-)

Det er vel plass til alle på dol (unntatt én). :-)

Mary Poppins
Skrevet

I all verden.. jeg har absolutt ingen hukommelse av at jeg har svart i denne tråden og er rent imponert over hvor få feil jeg hadde i teksten min...

*noterer "å skrive i fylla" som nytt talent" ;-)

Skrevet

I all verden.. jeg har absolutt ingen hukommelse av at jeg har svart i denne tråden og er rent imponert over hvor få feil jeg hadde i teksten min...

*noterer "å skrive i fylla" som nytt talent" ;-)

*he he*

Skrevet

Du kan google navnet på landet samt ordene dress code, da får du sikkert en del info.

candyqueen_83
Skrevet

Men gjør det at man ikke kan svare skikkelig, da? :-)

Det er vel plass til alle på dol (unntatt én). :-)

For min del var det å svare skikkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...