Mary Poppins Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Kommer veeeeeldig ann på hvilket muslimsk lang du skal til? Ja det er store forkskjeller. Ikke bare land i mellom men også byer seg imellom. Skal dere til et typisk chartersted?- (Egypt) så trenger dere ikke tenke så mye på hva dere har på dere, men hvis ikke så er det viktig å tenke på påkledning ja. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg ser at dere ikke hvil skrive hvor dere skal - vel det er bare å si fra så kan jeg gi litt info via mail. Hvis dere har fått den infoen dere trenger gjenstår der bare å ønske god tur :-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 My god! Hvorfor reagerer du slik? Det er da ikke noe nytt at man må ta skikken dit man kommer, også mht påkledning? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Hvorfor reagerer du slik? Det er da ikke noe nytt at man må ta skikken dit man kommer, også mht påkledning? Det var ikke det jeg tenkte på. Sier jeg hva jeg mente får jeg vel høre det her tenker jeg.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Det var ikke det jeg tenkte på. Sier jeg hva jeg mente får jeg vel høre det her tenker jeg.. Da er vi to. ) 0 Siter
org Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Men hva skjer, hvis man ikke dekker seg til? (Jeg mener ikke å være Frøken Bibelstripp, men singlet, shorts eller liknende.) 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Det var ikke det jeg tenkte på. Sier jeg hva jeg mente får jeg vel høre det her tenker jeg.. Men gjør det at man ikke kan svare skikkelig, da? :-) Det er vel plass til alle på dol (unntatt én). :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 I all verden.. jeg har absolutt ingen hukommelse av at jeg har svart i denne tråden og er rent imponert over hvor få feil jeg hadde i teksten min... *noterer "å skrive i fylla" som nytt talent" ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 I all verden.. jeg har absolutt ingen hukommelse av at jeg har svart i denne tråden og er rent imponert over hvor få feil jeg hadde i teksten min... *noterer "å skrive i fylla" som nytt talent" ;-) *he he* 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Du kan google navnet på landet samt ordene dress code, da får du sikkert en del info. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Men gjør det at man ikke kan svare skikkelig, da? :-) Det er vel plass til alle på dol (unntatt én). :-) For min del var det å svare skikkelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.