Gjest Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Involverer du deg i pengespill på noen måte? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Pengespill? Jeg tipper Lotto + Joker noen ganger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Spiller lotto +++ sammen med to andre. 250,- pr. pers. pr. 5 uker. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Litt Lotto og en fast tippekupong hver uke. Den ene tipperekka har jeg hatt i drøyt 20 år, og fremdeles er den ikke gått inn ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg slenger inn en tiukers lottokupong et par-tre ganger i året og av og til kjøper jeg et flakslodd. Den gangen man hadde de gammeldagse knipsekassene, hendte det seg at jeg spilte bort noen kronestykker til inntekt for Røde Kors, men jeg forlot aldri stedet med gevinst! :-) Det ble ikke det samme da knipsekassene ble byttet ut med glorete maskiner med blinkende lys... 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Lotto, men ingen andre pengespill, nei... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Ja, dette: http://www.sol.no/spill/kronespill/ ;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Spiller Lotto en gang hvert jubelår. :-) 0 Siter
ecbole Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Aldri. Pengespill er vanligvis ulønnsomt. Premiene er fordeling av spillernes innsatser minus administrasjonskostnader. Det vil si at sum av premier aldri kan bli større innsatsene. Da kastes vanligvis penger ut av vinduet, for kortvarig spenning og langvarig skuffelse. Skal penger brukes på hazard, er det bedre å bruke dem på verdipapirer der sannsynligheten for avkastning er større enn bankrente, f.eks. obligasjonsfond. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.