Gå til innhold

Gamle dolere

Anbefalte innlegg

Gjest Morsk
Skrevet

Er noen av disse tidligere "venner og uvenner" fortsatt aktive her inne?

Goliath, Prozak, Sør, Flisa+gubben, SDD, Grip, nick, bassisten, keinstein, Andor + eventuelt andre som jeg har glemte nicket på, men som syns det var moro å kverulere om politikk\innvandring og religion for noen år siden:)

Gjest Den egentlige Gruff
Skrevet

Jeg er her fortsatt, ja. Men noen har tydeligvis overtatt det gamle nicket mitt. Og hvor har det blitt av ulv i fårikål? En artig kverulant.

Skrevet

Det var mane som forsvant under en omlegging på dol for et par år siden, og opprettet sitt eget nettsted, men tror nok at en del av dem du nevner ikke var med på det, men "forsvant likevel".

Prozak forsvant før dette kommerset, flisas mann ble vel nærmest kasta ut herfra, og flisa ga seg hun også.

nick er her fortsatt, hvis det ikke er en ny person som benytter det nicket, da.

Gjest svava
Skrevet

Som forholdsvis "ny" her, så er det bare nick som virker "kjent" De andre har jeg aldri hørt om.....

Skrevet

Det er en "nick" her, men jeg vet ikke om det er den samme. SDD er vel innom av og til, har jeg sett... Ellers er de nok utvandret de fleste, eller evt. har skiftet nick og jeg ikke klarer på kjenne dem igjen.

Er selv gammel DOL'er, men har byttet nick, og er vel ikke veldig ivrig på å røpe mitt gamle;-)

Gjest Morsk
Skrevet

Jeg er her fortsatt, ja. Men noen har tydeligvis overtatt det gamle nicket mitt. Og hvor har det blitt av ulv i fårikål? En artig kverulant.

Ja, ulven var en fargerik skrue. Han ble vel til keinstein etterkvert, men beiter tydligvis også andre steder:)

Gjest Morsk
Skrevet

Det var mane som forsvant under en omlegging på dol for et par år siden, og opprettet sitt eget nettsted, men tror nok at en del av dem du nevner ikke var med på det, men "forsvant likevel".

Prozak forsvant før dette kommerset, flisas mann ble vel nærmest kasta ut herfra, og flisa ga seg hun også.

nick er her fortsatt, hvis det ikke er en ny person som benytter det nicket, da.

Ja, det var omkring omleggingen av layout det skjedde en nokså stor utskifting av "hyperaktive" dolere.

mil1365380270
Skrevet

Er her og husker deg, men ikke sikkert du husker meg.

Skrevet

Det er en "nick" her, men jeg vet ikke om det er den samme. SDD er vel innom av og til, har jeg sett... Ellers er de nok utvandret de fleste, eller evt. har skiftet nick og jeg ikke klarer på kjenne dem igjen.

Er selv gammel DOL'er, men har byttet nick, og er vel ikke veldig ivrig på å røpe mitt gamle;-)

Det er bare èn nick!

Skrevet

Det er bare èn nick!

Skrevet

Det er bare èn nick!

Var det jeg hadde mistanke om ja;-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg er her av og til, under et annet nick enn dette da. Før hadde jeg enda et annet nick, bytter av og til. Jeg kranglet litt med dere, det var noen jeg likte godt å erte, da jeg oppdaget at det var veldig lett. hehe... Men ellers fulgte jeg mest deres kverulasjoner. Savner egentlig den tiden!

Gjest prust
Skrevet

Jeg er her, og husker deg - men du husker sikkert ikke meg.... Er mer aktiv nå enn for 4-5-6 år siden.

Skrevet

Det er bare èn nick!

''Det er bare èn nick!''

Nå minner du meg om den gamle reklamefilmen der han samme fyren som spiller "Pelle" i Sabeltann står foran pølsebua med selvtilfreds mine og sier:

"Å, nei,det finnes bare én Idun ketchup!"

Skrevet

Hvis du tenker veldig langt tilbake da det enda fantes forum for livssyn og etikk (e.l.) så må man jo nesten nevne Sør også.

Han hadde jeg og mange andre endeløse diskusjoner med.

Var veldig mange som gikk til Lysfontenen men den har jo vært borte en stund nå. Hvor folk diskuterer nå er jeg ikke så sikker på.

Persille1365381127
Skrevet

Enkelte har rømt til et annet forum du kan få linken til om du har en mail jeg kan sende den til, og noen få er igjen :)

Men det er lite diskusjoner som i gamle dager her...

Skrevet

Jeg er faktisk fra før en del av de du nevner.. Forum for livssyn og etikk var en fin tappekrane for tanker ingen i omgangskretsen gadd å høre på. Desverre var det vel ikke så mange som fikk noe ut av å lese heller;-) En nyttig lærdom at diskusjon og argumentasjon egentlig bare har en eneste funksjon - å kaste bort tid:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...