Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sort som natta
Skrevet

passet meg igrunn fint i natt:) deilig å få ut litt gruff også:)

sort som natta
Skrevet

passet meg igrunn fint i natt:) deilig å få ut litt gruff også:)

selve musikk-videoen var vel ikke helt "koselig",men men...selv liker jeg mye forskjellig,inkl hard metall:P

men sender den vel neppe til min mor som god natt-hilsen;P

Skrevet

selve musikk-videoen var vel ikke helt "koselig",men men...selv liker jeg mye forskjellig,inkl hard metall:P

men sender den vel neppe til min mor som god natt-hilsen;P

Syns alt var bra jeg. :-)

Trenger det der iblant...

sort som natta
Skrevet

Syns alt var bra jeg. :-)

Trenger det der iblant...

jojo,men kosemusikk er vel å ta i?:P for min del er det greit,forsåvidt:)

Skrevet

jojo,men kosemusikk er vel å ta i?:P for min del er det greit,forsåvidt:)

Har alle platene dems, og du kan tenke deg hvor mye hat du får frem når du sitter å hører på det der i timesvis... hehe... monotont syns noen kanskje det er, men, jeg syns det er genialt. Blir en slags "transe". Utrolig originalt band. :-)

Det er kanskje ikke kosemusikk nei, men det er sånn jeg føler meg... det er deilig med noe du kan kjenne deg igjen i. :-)

sort som natta
Skrevet

Har alle platene dems, og du kan tenke deg hvor mye hat du får frem når du sitter å hører på det der i timesvis... hehe... monotont syns noen kanskje det er, men, jeg syns det er genialt. Blir en slags "transe". Utrolig originalt band. :-)

Det er kanskje ikke kosemusikk nei, men det er sånn jeg føler meg... det er deilig med noe du kan kjenne deg igjen i. :-)

ja,er glad i metall jeg og:) så jeg ser poenget ditt,vi er nok ikke så uenige:) selv digger jeg rammstein,jeg da...du hast er jo "deilig":D

Skrevet

ja,er glad i metall jeg og:) så jeg ser poenget ditt,vi er nok ikke så uenige:) selv digger jeg rammstein,jeg da...du hast er jo "deilig":D

Rammstein er litt techno for meg. :-)

sort som natta
Skrevet

Rammstein er litt techno for meg. :-)

liker litt kontraster jeg..:) og litt eksperimentering innen sjangere.en del får jo sjokk når de ser cd-samlinga mi;viserrock,hard rock,new age og metal om en annen.noe til ethvert humør og situasjon:)

PS Nå har du vært flink til å lage en tråd om et tema som ikke bare dreier seg om dine vanlige temaer/tanker:) sosial utøving:) om så det bare er jeg som har svart så langt. har lest en del av det du skriver,og finner du musikk-interesserte,har du jo her noe å snakke om:)

Ha en god natt:)

Gjest firepile
Skrevet

Litt for brutalt for meg. Denne er litt roligere:

sort som natta
Skrevet

Litt for brutalt for meg. Denne er litt roligere:

kanskje ikke typisk "kosemusikk" dette heller,men absolutt ikke så verst:) funker flott for meg:) teksten var jo en del annerledes her enn i den forrige

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...