sort som natta Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 passet meg igrunn fint i natt:) deilig å få ut litt gruff også 0 Siter
sort som natta Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 passet meg igrunn fint i natt:) deilig å få ut litt gruff også selve musikk-videoen var vel ikke helt "koselig",men men...selv liker jeg mye forskjellig,inkl hard metall:P men sender den vel neppe til min mor som god natt-hilsen;P 0 Siter
Gjest Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 selve musikk-videoen var vel ikke helt "koselig",men men...selv liker jeg mye forskjellig,inkl hard metall:P men sender den vel neppe til min mor som god natt-hilsen;P Syns alt var bra jeg. :-) Trenger det der iblant... 0 Siter
sort som natta Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Syns alt var bra jeg. :-) Trenger det der iblant... jojo,men kosemusikk er vel å ta i? for min del er det greit,forsåvidt:) 0 Siter
Gjest Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 jojo,men kosemusikk er vel å ta i? for min del er det greit,forsåvidt:) Har alle platene dems, og du kan tenke deg hvor mye hat du får frem når du sitter å hører på det der i timesvis... hehe... monotont syns noen kanskje det er, men, jeg syns det er genialt. Blir en slags "transe". Utrolig originalt band. :-) Det er kanskje ikke kosemusikk nei, men det er sånn jeg føler meg... det er deilig med noe du kan kjenne deg igjen i. :-) 0 Siter
sort som natta Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Har alle platene dems, og du kan tenke deg hvor mye hat du får frem når du sitter å hører på det der i timesvis... hehe... monotont syns noen kanskje det er, men, jeg syns det er genialt. Blir en slags "transe". Utrolig originalt band. :-) Det er kanskje ikke kosemusikk nei, men det er sånn jeg føler meg... det er deilig med noe du kan kjenne deg igjen i. :-) ja,er glad i metall jeg og:) så jeg ser poenget ditt,vi er nok ikke så uenige:) selv digger jeg rammstein,jeg da...du hast er jo "deilig":D 0 Siter
Gjest Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 ja,er glad i metall jeg og:) så jeg ser poenget ditt,vi er nok ikke så uenige:) selv digger jeg rammstein,jeg da...du hast er jo "deilig":D Rammstein er litt techno for meg. :-) 0 Siter
sort som natta Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Rammstein er litt techno for meg. :-) liker litt kontraster jeg.. og litt eksperimentering innen sjangere.en del får jo sjokk når de ser cd-samlinga mi;viserrock,hard rock,new age og metal om en annen.noe til ethvert humør og situasjon:) PS Nå har du vært flink til å lage en tråd om et tema som ikke bare dreier seg om dine vanlige temaer/tanker:) sosial utøving:) om så det bare er jeg som har svart så langt. har lest en del av det du skriver,og finner du musikk-interesserte,har du jo her noe å snakke om:) Ha en god natt:) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Litt for brutalt for meg. Denne er litt roligere: 0 Siter
sort som natta Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Litt for brutalt for meg. Denne er litt roligere: kanskje ikke typisk "kosemusikk" dette heller,men absolutt ikke så verst:) funker flott for meg:) teksten var jo en del annerledes her enn i den forrige 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.