Gå til innhold

Langvarig omgangssyke - nå er vi endelig friske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha testa all verdens kjerringråd; avsilt havresuppe, loff, cola, blåbær i ymse varianter osv, uten nevneverdig langtidsvirkning, fikk jeg råd om Biola. Jeg har drukket 2-4 glass pr dag, og magen funker SUPERT! :-) Måtte det vare for alltid. Jeg hadde aldri kommet på å prøve ut dette, fordi jeg tåler svært lite melkeprodukter. Men dette ser ut til å funke for meg. Hurra! ;-)))

Jeg skal ikke forsette med samme store mengde Biola over tid, men det er mulig jeg trengte dette nå, pga at systemet hadde fått en voldsom knekk..?

Biola jordbær er godt, og ungene er veldig fornøyde. "Det smaker Danonino-yoghurt". :-)

Tenk å være så saklig på en lørdagskveld... hehe. På tide å legge seg snart.

Skrevet

Husker du skreiv at du bodde på dass, for noen uker siden... hehe...

Skrevet

Så flott at dere er friske:-) Føler at det passer å si GRATULERER her nå:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Så godt at dere er friske igjen - dette har dere slitt lenge med.

Jeg drikker biola hver dag - ellers er magen min i ulage. God påske

Gjest laktose-intolerant
Skrevet

tips til noe for de av oss som ikke tåler laktose?

Gjest laktose-intolerant
Skrevet

tips til noe for de av oss som ikke tåler laktose?

generelle råd mot for forstoppelse og diare paralellt?(høres selvmotsigende ut,ja...men det er nå en kronisk plage her)

Skulle gjerne hatt tips som ikke involverer laktose(melkesukker)!:)

Skrevet

Så godt at dere er friske igjen - dette har dere slitt lenge med.

Jeg drikker biola hver dag - ellers er magen min i ulage. God påske

God påske!

Skrevet

Så flott at dere er friske:-) Føler at det passer å si GRATULERER her nå:-)

Hehe! :-)

Skrevet

Husker du skreiv at du bodde på dass, for noen uker siden... hehe...

Det var slitsomt!

Skrevet

Gratulerer med å ha fått svineriet ut av huset!!

Her hadde visst etter all sannsynlighet mellomste det fra natt til mandag og frem til søndag i forrige uke (diare og mageverk), så fikk pappan og gutta det onsdag/natt til torsdag... Enda i natt spydde minstegutten i senga... og eldstegutten er visst noe løs i magen.

Så,,,ehhh, varte det leenge???

Skrevet

Her hadde visst etter all sannsynlighet mellomste det fra natt til mandag og frem til søndag i forrige uke (diare og mageverk), så fikk pappan og gutta det onsdag/natt til torsdag... Enda i natt spydde minstegutten i senga... og eldstegutten er visst noe løs i magen.

Nesten 3 uker... On and off and on again...

Mange andre familier i nabolaget/barnehage/skole er plaget av det samme. Det er forferdelig slitsomt, i tillegg til at det krever en wc innen radius på 5 meter, så man bør være hjemme... ;-(

God bedring!

Skrevet

Totalt da? på alle mann, eller tre uker pr sykdomsutbrudd??

Idag har vi hatt det i hus totalt to uker, men så er det bare 4 dager siden siste fikk det...

ARRRGH..........................

Skal få tak i biola imorgen!!!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238919897' post='4126674]

Nesten 3 uker... On and off and on again...

Mange andre familier i nabolaget/barnehage/skole er plaget av det samme. Det er forferdelig slitsomt, i tillegg til at det krever en wc innen radius på 5 meter, så man bør være hjemme... ;-(

God bedring!

Hit skulle det...

Idag har vi hatt det i hus totalt to uker, men så er det bare 4 dager siden siste fikk det...

Skrevet

Hit skulle det...

Det var bare meg. De andre har hatt det max 1½ uke, innimellom at jeg har vært dårlig. Guttungen spydde en tors-fre, frisk lør, drit sønd, frisk mand, frisk tirs, kvalm ons, spy tors-fre, hangle, deretter frisk.

Andre gutten hadde diare og magesmerter i mange dager, var kvalm, men spydde ikke. Jentungen hadde begge deler samtidig, det samme hadde mannen i huset. Mars har vært en fest! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238922490' post='4126689]

Det var bare meg. De andre har hatt det max 1½ uke, innimellom at jeg har vært dårlig. Guttungen spydde en tors-fre, frisk lør, drit sønd, frisk mand, frisk tirs, kvalm ons, spy tors-fre, hangle, deretter frisk.

Andre gutten hadde diare og magesmerter i mange dager, var kvalm, men spydde ikke. Jentungen hadde begge deler samtidig, det samme hadde mannen i huset. Mars har vært en fest! ;-)

uhu, det er vel slik vi får det nå fremover...det hangles innimellom, og spyes med noen dagers mellomrom.... blæh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...