Gå til innhold

Hva tror du/dere om denne, Jølsen, eller andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Jølsen er den største idioten dol har sett.

Gjest anonym pga at jeg er pysete i natt:P
Skrevet

ikke langt unna...så lenge jeg har kjent dol iallefall

Gjest firepile
Skrevet

Jølsen er en kvise på Dols rompe.

brilleslangen
Skrevet

Slik du stiller spørsmålet er det lett å tro du spør om hva vi tror/mener om Jølsen... Men nårman klikker seg inn på linken forstår man jo at det er fremviseren du mener på... Hva har du tenkt å bruke den til da? Det er forsåvidt greit å vite før man kan gi en kommentar på om den kan være grei eller ikke...

Gjest mamma til lita jente
Skrevet

Slik du stiller spørsmålet er det lett å tro du spør om hva vi tror/mener om Jølsen... Men nårman klikker seg inn på linken forstår man jo at det er fremviseren du mener på... Hva har du tenkt å bruke den til da? Det er forsåvidt greit å vite før man kan gi en kommentar på om den kan være grei eller ikke...

Hvis man kan komma-reglene er ikke spørsmålet til å misforstå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...