mum Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 http://www.guardianoffers.co.uk/mall/productpage.cfm/GuardianOffers/_TRUFILM2SD/-/Ion-FILM2SD-35mm-Film-and-Slide-Scanner 0 Siter
nick Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg tror Jølsen er den største idioten dol har sett. 0 Siter
Gjest anonym pga at jeg er pysete i natt:P Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg tror Jølsen er den største idioten dol har sett. ikke langt unna...så lenge jeg har kjent dol iallefall 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg tror Jølsen er den største idioten dol har sett. Jølsen er en kvise på Dols rompe. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Slik du stiller spørsmålet er det lett å tro du spør om hva vi tror/mener om Jølsen... Men nårman klikker seg inn på linken forstår man jo at det er fremviseren du mener på... Hva har du tenkt å bruke den til da? Det er forsåvidt greit å vite før man kan gi en kommentar på om den kan være grei eller ikke... 0 Siter
Gjest mamma til lita jente Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Slik du stiller spørsmålet er det lett å tro du spør om hva vi tror/mener om Jølsen... Men nårman klikker seg inn på linken forstår man jo at det er fremviseren du mener på... Hva har du tenkt å bruke den til da? Det er forsåvidt greit å vite før man kan gi en kommentar på om den kan være grei eller ikke... Hvis man kan komma-reglene er ikke spørsmålet til å misforstå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.