nick Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Strekker ikke trygda til? http://www.dagbladet.no/2009/04/05/nyheter/oslo-volden/ran/vapen/5623684/ De blir nok tatt, klappet på hodet med humanitært opphold, og sluppet ut igjen. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Dette er bare begynnelsen. Værre kommer det til å bli. 0 Siter
Gjest liker ikke utviklingen Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 vi trenger innstramming på grensene........ 0 Siter
astridny Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan få skikkelig straff. 5 år for mishandling og mord. Lurer på hva disse får 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan få skikkelig straff. 5 år for mishandling og mord. Lurer på hva disse får De får vel det samme som oss vil jeg tro. 0 Siter
astridny Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 De får vel det samme som oss vil jeg tro. Ja og det er altfor lite. :-/ 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Ja og det er altfor lite. :-/ Altfor lite? Hvorfor skal de straffes hardere enn oss? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Altfor lite? Hvorfor skal de straffes hardere enn oss? Antar hun mener at straffene generelt er for lave, uavhengig av nasjonalitet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan få skikkelig straff. 5 år for mishandling og mord. Lurer på hva disse får Jeg er enig med deg. Straffene må virkelig svi, og dette gjelder selvsagt like mye for etnisk-norske nordmenn som for de som er ikke-etnisk-norske. Like straffer for samme type kriminalitet. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Altfor lite? Hvorfor skal de straffes hardere enn oss? Hun sier da ikke at de skal straffes hardere enn oss, men at straffene er for lave. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Merkelig at de har begynt med dette. Har de gått tomme for annen kriminalitet? Disse gjengene er jo god kjent i annen kriminalitet, så dette er nytt. 0 Siter
ecbole Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan få skikkelig straff. 5 år for mishandling og mord. Lurer på hva disse får ''Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan få skikkelig straff. 5 år for mishandling og mord. Lurer på hva disse får'' Straffer alene hjelper lite på følgekriminalitet fra rusmisbruk. En svært stor andel av grov kriminalitet blir begått under rusmisbruk. Derfor burde innsatsen mye mer vendes mot rusmisbruk. 0 Siter
astridny Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Altfor lite? Hvorfor skal de straffes hardere enn oss? De skal selvfølgelig ikke ha mer straff en oss. :-) MEN alle burde få strengere straff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.