Gå til innhold

Hvem fra Dol ville du møtt?

Anbefalte innlegg

Gjest tanker i natten........
Skrevet

Litt trøtt her, så mange tanker som kommer......, Hvis du fikk mulighet til å møte noen fra Dol, hvem skulle det helst være og hvorfor?

Gjest nysgjerrig gitt
Skrevet

Jølsen. Han gjør meg nysgjerrig på hvem han er.

Skrevet

Det er flere her det hadde vært hyggelig å møte. Hvorfor: fordi de virker som hyggelige mennesker! :-) Jeg har møtt noen, mailer med andre. Koselig det!

Gjest togli
Skrevet

Jeg ville møtt Togli:o)

Så koselig :))

Det kan jo hende vi har støtt på hverandre uten å vite om det også :)

også en mor
Skrevet

Orio og morsan

(er de jeg kommer på i farta)

Hvorfor? bare intuisjonen min som snakker :)

Gjest florentine
Skrevet

Jeg har ingen ønsker om å møte noen. Vil være anonym.

Gjest annlovinda
Skrevet

Sikkert flere her det kunne ha vært morsomt å møtte.

Skrevet

Det er flere jeg kunne ha tenkt meg å ha møtt, men ingen nevnt, ingen glemt:-)

Skrevet

Ingen! Jeg er her for å kunne være anonym, og har derfor ikke noe ønske om å møte noen her i RL...

trollemor;o)
Skrevet

Så koselig :))

Det kan jo hende vi har støtt på hverandre uten å vite om det også :)

Ja, vi bor iallefall i samme fylke:o)

Gjest hemmlig for anledningen
Skrevet

Jeg ville ikk møtt noen, for å møte noen betyr at jeg også måtte gi meg til kjenne. Men jeg hadde ikke hatt noe imot å finne ut hvem hverken Lillemus eller Frosken var, hvis jeg ikke hadde trengt å si hvem jeg var :)

Gjest nonametoday
Skrevet

Mange hyggelige her inne, men velger kun å nevne to, og det er Colette og bustebeisa. Varme personer med egne meninger.!

Gjest too easy to recognize
Skrevet

jeg ville møtt en jeg har mye felles med,som jeg ville blitt kjent med.vil ikke nevne nick...Og møte en av de jeg misliker(ofte uenige om det meste),for å ordne opp i en del misforståelser(ikke jølsen,han gidder jeg ikke bruke tid på!)

Gjest minnah
Skrevet

Flere, hadde veldig lyst å bli med på DOL-treff en gang de skulle møtes tror det var ved en golfbane? På Røa.. eller Bygdøy? :-) Mange år siden. Ble ikke noe av for min del. ;o)

Gjest mora2
Skrevet

Nja, måtte vært Pekkaline og Togli, Saphira og Shira, som jeg kommer på i farten. Også hadde det vært artig å sett hvem Jølsen var i RL. Geir også. Mange hyggelige mennesker her, men dette er vel de jeg har best kontakt med.

Bustebeisa treffer jeg jevnlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...