Gå til innhold

Stavanger til Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Hvordan reiser man mellom Stavanger og Bergen uten bil? Går det buss? Båt? Hvor lang tid?

Gjest prust
Skrevet

www.kystbussen.no

www.flaggruten.no

:)

Takk. Det var litt dyrere enn jeg trodde. 720 kr for båt og 420 kr for buss.

Skal fra Kristiansand til Bergen, så det blir tog i tillegg, hvis jeg skal ta den veien. Tror kanskje det blir fly likevel....

Gjest prust
Skrevet

.

Vet det - men hadde lurt på både å spare penger og spare miljø - men det var visst ikke særlig penger å spare på å ta tog + båt eller tog + båt eller bare tog - så jeg tror kanskje det går mot fly ja!

Skrevet

Fly èn vei ca. 300.- med Norwegian, reisetid ca 30-40 minutt.

Gjest prust
Skrevet

Fly èn vei ca. 300.- med Norwegian, reisetid ca 30-40 minutt.

Jeg skal reise fra Kristiansand - helst i morgen. Billigste tur da er 990, og jeg må reise via Oslo - 4 timer. Og den avgangen passet meg litt dårlig også, vil helst reise på ettermiddag/kveld.

Uff - det ble litt vanskelig det her....

Skrevet

Jeg skal reise fra Kristiansand - helst i morgen. Billigste tur da er 990, og jeg må reise via Oslo - 4 timer. Og den avgangen passet meg litt dårlig også, vil helst reise på ettermiddag/kveld.

Uff - det ble litt vanskelig det her....

Joho!

Norwegian er ikke noe godt alternativ på denne ruten. Men du kan reise direkte med SAS, det er ledig både kl 1555 og 1835 til 970 kr.

Gjest prust
Skrevet

Joho!

Norwegian er ikke noe godt alternativ på denne ruten. Men du kan reise direkte med SAS, det er ledig både kl 1555 og 1835 til 970 kr.

Takk!

Det var ikke så billig med SAS i går!

Da blir det fly på meg i morgen! Må finne kredittkortet!!!!

Gjest prust
Skrevet

Joho!

Nå har jeg bestilt billett!

Valgte å være ikke-miljøvennlig og få reisen unnagjort på litt oiver en time, i stedet for 12 timer med toget - eller noen av de andre alternativene.....

Så nå vil visst resten av gjengen (de reiste i går) komme og hente meg på Flesland i morgen kveld :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...