Gå til innhold

Har sølet ut innholdet i en 'tørrball' - hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Slumsa
Skrevet

Skulle skifte. Dere vet slik sak som suger fuktighet, er ei tørr blokk eller gele og så ender alt opp som tynn væske etter et par -tre måneder. Utover gnggulvet med alt sammen. Får jo ikke tørket opp, det er seigt. Er det farlig? Avgassing eller noe. Har ikke tid til å ta det nå før jeg er hjemme i ettermiddag. Noen som vet hvordan jeg skal tørke det opp. Og er tørkepapir med slik væske på brannfarlig?

Sjekker for svar sener i dag. Håper det ikke er så alvorlig!

Gjest Slumsa
Skrevet

I tillegg bruke jeg to håndklær til å prøve å tørke opp, må de bare kastes de da kanskje? Jeg vasker de i maskin nå,uten såpe, tenket jeg fikk skyllet det ut av de. Jaja, tenk å lage så mye ball for seg selv...

brilleslangen
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med slike, men siden de er laget for å stå å samle opp fuktighet kan jeg aldri i verden tenke meg at de inneholder noen farlige gasser nei, for da ville det jo ha vært farlig å bruke dem i det store og hele... Det eneste jeg kan tenke meg er at det ikke er direkte helsefremmende å fortære, og at det evt kan sette flekker på gulvet som i verste fall ikke går å få vekk...

Gjest fniselise
Skrevet

Har gjort det samme som deg, og det var slutten på bruken av disse hos oss. FOR noe herk å få tørket opp.

Måtte bruke håndklær..som deretter ble kastet.

Æsj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...