Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Stefaren finnes skyldig og dømmes til seks års fengsel."

Seks år????

Et kvikt nakkeskudd hadde vært mer passende.

Et kvikt nakkeskudd hadde vært alt for skånsomt. En livslang arbeidsleir i Sibir med særdeles sadistiske, homofile vakter derimot...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• hidi, the scorpion

6

• meg__123!

3

• sant å si

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og nesten det værste av alt er at stefaren BARE fikk 6 år.

Hvilken straff er det?

Og det står også at "Dommen er anket og ikke rettskraftig"

Jeg blir så forbanna.

De folkene som har bestemt det er jo folk med høy utdannelse.

Sinnsykt.

Skrevet

Og nesten det værste av alt er at stefaren BARE fikk 6 år.

Hvilken straff er det?

Og det står også at "Dommen er anket og ikke rettskraftig"

Jeg blir så forbanna.

De folkene som har bestemt det er jo folk med høy utdannelse.

Sinnsykt.

''De folkene som har bestemt det er jo folk med høy utdannelse.''

Tja, høy utdannelse er ikke alltid sammenfallende med sosial intelligens og rettferdighet :-(((

Dette er rystende, tragisk... jeg har ikke dekkende ord.

Skrevet

Et kvikt nakkeskudd hadde vært alt for skånsomt. En livslang arbeidsleir i Sibir med særdeles sadistiske, homofile vakter derimot...

Hehehehe.

Det hadde vært passe straff.

I minst 30 år

Skrevet

Hehehehe.

Det hadde vært passe straff.

I minst 30 år

Livsvarig. Det hadde vel neppe vart i 30 år, men dog. Og nå er jeg grav alvorlig altså for den som måtte lure på det. *Fly forbanna*

Skrevet

Den kjerringa må være mindre begavet.

Hun var vel banket til taushet.

Skrevet

Hun var vel banket til taushet.

Det hjelper ikke. Man lar ikke ungen sin bli slått ihjel "bare" fordi man selv får juling om man gjør noe med det.

Gjest mora2
Skrevet

Tragisk....Stakkars, stakkars lille... Skolen burde hvertfall reagert! Ufattelig!

Skrevet

herregud... stakkars gutt :(

syke folk der ute altså :(

Skrevet

Helt vanvittig! *finner ikke ord*

Har også hørt (vi bor ikke så langt unna bygda det skjedde i) at moren til gutten ble gravid med stefaren etter guttens død, men at barnevernet da stod parate til å overta omsorgen for det nyfødte barnet straks etter fødselen.

Hvis dette er riktig, er det jo flott. Disse to bør aldri, aldri, ALDRI få lov til å ha ansvar for noe barn igjen!!!!!

mora må jo være hjerneskadet???

går ikke an å se på at sønnen sin blir mishandlet til døde...!

Gjest prust
Skrevet

Dette er noe av det verste jeg har lest.

Blir helt kvalm.

Skrevet

Det stusset jeg også på... Det virket jo som de hadde god og hyppig kontakt med gutten.

det ligger nok noe mer bak dette tror jeg.. tviler på at folk er så følelsesløse...

tzatziki1365380058
Skrevet

Sjelden jeg gråter over ting jeg leser, men nå gjør jeg det. Stakkars, stakkars lille gutt!

Skrevet

Uff, jeg må bare gråte når jeg leser dette. Helt grusomt!

Skrevet

Selv om dette er helt forferdelig, så må vi jo ta et lite forbehold om sakens vinkling i avisa. Tenk så fælt å være stefaren nå hvis avisa har gitt saken en helt skjev framstilling? Hvor har avisa fått informasjonen sin fra? Både skole, barnevern og sykehus har taushetsplikt. Erfaringmessig går problematferd i arv. Kanskje besteforeldrene heller ikke er helt påkoblet og har levert en diger løgn til journalisten? Jeg tror heller ikke det, men likevel..

Jeg tror MANGE av alle som har svart på denne tråden selv hadde hatt en høy terskel for å gå videre med noe som dette. Den store fordelen med å få slike saker i avisa, er at terskelen forhåpentligvis blir lavere. En slik alvorlig vekker i ny og ne gjør at i hvert fall jeg hadde gått til barnevernet så raskt som råd var.

Skrevet

Selv om dette er helt forferdelig, så må vi jo ta et lite forbehold om sakens vinkling i avisa. Tenk så fælt å være stefaren nå hvis avisa har gitt saken en helt skjev framstilling? Hvor har avisa fått informasjonen sin fra? Både skole, barnevern og sykehus har taushetsplikt. Erfaringmessig går problematferd i arv. Kanskje besteforeldrene heller ikke er helt påkoblet og har levert en diger løgn til journalisten? Jeg tror heller ikke det, men likevel..

Jeg tror MANGE av alle som har svart på denne tråden selv hadde hatt en høy terskel for å gå videre med noe som dette. Den store fordelen med å få slike saker i avisa, er at terskelen forhåpentligvis blir lavere. En slik alvorlig vekker i ny og ne gjør at i hvert fall jeg hadde gått til barnevernet så raskt som råd var.

Man har jo en viss terskel for å blande seg, det har man, men når det kommer en 7-åring på skolen som med all mulig tydelighet er mørbanket, gjenklistret øye og som er livredd for å gå hjem - ja da sender man ikke ungen hjem!!!! Sånn er det bare.

Dessverre tror jeg saken er ganske riktig fremstilt, det har jo stått om den mange ganger i mange forskjellige aviser.

Skrevet

Det hjelper ikke. Man lar ikke ungen sin bli slått ihjel "bare" fordi man selv får juling om man gjør noe med det.

Jeg tror at vi som er så heldig at vi ikke har vært utsatt for noe sånt skal være forsiktig med å uttale oss bastant om hva vil ville gjort og ikke gjort. Å bli mishandlet gjør noe med et menneske, noe hverken du eller jeg har innblikk i.

Å være under støvlen betyr å ikke tørre å ha egne meninger, ikke stole på egne vurderinger, ikke stole på egen oppfatning av verden rundt en. Hvis mishandleren/hjernevaskeren forteller gang på gang at dine vurderinger er helt feil, gjerne fulgt av en skikkelig omgang med juling, begynner du til slutt å tro på dine egne vurderinger. Det er tragisk at barn må lide - men jeg vil påstå at her er ikke mor den som må klandres. Alle de som har sett barnets skader og som ikke var i psykopatens grep har forsømt sin plikt til å si ifra.

Skrevet

Får tårer i øynene av å lese dette :o(

*opprørt*

Gjest skjer sånt i Norge?
Skrevet

Helt, helt jævelig... i mangel av ting å gjøre idag fant jeg ut hvem foreldrene var ut av hva jeg leste i artikkelen... blir kvalm når jeg ser på fyren....!!!!!!!!!!!!!!!! Det verste er jo at de fortsatt har denne stakkars babyen :(:(

Det er vel fler som bør straffes i den saken her..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...