Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et kvikt nakkeskudd hadde vært alt for skånsomt. En livslang arbeidsleir i Sibir med særdeles sadistiske, homofile vakter derimot...

Du tuller selvsagt nå? Tortur og sadisme gjør intet godt igjen, men skaper tvert imot flere overgripere.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• hidi, the scorpion

6

• meg__123!

3

• sant å si

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Du tuller selvsagt nå? Tortur og sadisme gjør intet godt igjen, men skaper tvert imot flere overgripere.

Har du vitenskapelig bevis for det?

Skrevet

Nei, jeg tuller ikke. Ikke denne gangen.

Skrevet

Har du vitenskapelig bevis for det?

Tortur = overgrep.

Sadisme = overgrep.

Mishandling/misbruk = overgrep.

Overgriper = en som utfører overgrep.

Det er nok mer logikk enn vitenskapelig bevist.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tortur = overgrep.

Sadisme = overgrep.

Mishandling/misbruk = overgrep.

Overgriper = en som utfører overgrep.

Det er nok mer logikk enn vitenskapelig bevist.

Jeg tror ikke det finnes håndfaste bevis for at overgrep fører til at offeret selv begår overgrep.... Da har du dømt forferdelig mange mennesker til å begå overgrep!

Gjest overgreps offer
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes håndfaste bevis for at overgrep fører til at offeret selv begår overgrep.... Da har du dømt forferdelig mange mennesker til å begå overgrep!

noen "gjentar" ubevisst overgripernes straff mot seg selv,via skyld,skam,selvskading(ikke nødvendigvis fysisk og konkret,men kanskje tvangshandlinger etc)...Kjenner til mange av de,inkl meg selv!

Godt de som gir slipp og ikke straffer seg selv klarer seg da...

hidi, the scorpion
Skrevet

noen "gjentar" ubevisst overgripernes straff mot seg selv,via skyld,skam,selvskading(ikke nødvendigvis fysisk og konkret,men kanskje tvangshandlinger etc)...Kjenner til mange av de,inkl meg selv!

Godt de som gir slipp og ikke straffer seg selv klarer seg da...

Det kan jeg ikke si deg imot. Overgrep er avskyelig, uansett hvilken type det er.

Men jeg tror kanskje at seksuelle overgrep på mindreårige, må være et helvete ingen kan beskrive.

Aner ikke hva du har opplevd, men jeg ønsker deg alt godt, og håper du kan nyte livet litt, ihvertfall...

Gjest overgreps offer
Skrevet

Det kan jeg ikke si deg imot. Overgrep er avskyelig, uansett hvilken type det er.

Men jeg tror kanskje at seksuelle overgrep på mindreårige, må være et helvete ingen kan beskrive.

Aner ikke hva du har opplevd, men jeg ønsker deg alt godt, og håper du kan nyte livet litt, ihvertfall...

jeg ble misbrukt i alderen 0-11,av begge kjønn(nær familie),og voldtatt en gang som voksen

helvette nok det ja!

hidi, the scorpion
Skrevet

jeg ble misbrukt i alderen 0-11,av begge kjønn(nær familie),og voldtatt en gang som voksen

helvette nok det ja!

Det tror jeg så absolutt!

Ta vare på deg selv, du er ekstremt verdifull, og kan være til stor hjelp for andre;)

Skrevet

Det er jo absolutt ikke det jeg sier.

Det jeg mener, er at hvis straffen for en overgriper er å bli utsatt for "særdeles sadistiske, homofile vakter", så går jeg ut fra at det ligger i dette at disse vaktene ikke skal være vanlige fangevoktere som deler ut mat, følger ut i luftegården osv, men heller ta i bruk både sadistisk og homofil legning i sin omgang med de som ska straffes - i dette tilfellet gjerningsmannen som har mishandlet den stakkars gutten.

Dette legitimerer nye overgrep, og om man syns det er aldri så greit at morens nye samboer (var det ikke det) får en sånn behandling, så gjør det uansett disse særdeles sadistiske osv vaktene som Lillemus snakker om, til overgripere. Kan da ikke se noe sted at jeg blandet inn noe som skulle tilsi at mennesker som har vært utsatt for overgrep blir overgripere selv?

Du har nok lest litt ekstra grundig mellom linjene her.

Skrevet

Det er jo absolutt ikke det jeg sier.

Det jeg mener, er at hvis straffen for en overgriper er å bli utsatt for "særdeles sadistiske, homofile vakter", så går jeg ut fra at det ligger i dette at disse vaktene ikke skal være vanlige fangevoktere som deler ut mat, følger ut i luftegården osv, men heller ta i bruk både sadistisk og homofil legning i sin omgang med de som ska straffes - i dette tilfellet gjerningsmannen som har mishandlet den stakkars gutten.

Dette legitimerer nye overgrep, og om man syns det er aldri så greit at morens nye samboer (var det ikke det) får en sånn behandling, så gjør det uansett disse særdeles sadistiske osv vaktene som Lillemus snakker om, til overgripere. Kan da ikke se noe sted at jeg blandet inn noe som skulle tilsi at mennesker som har vært utsatt for overgrep blir overgripere selv?

Du har nok lest litt ekstra grundig mellom linjene her.

Det er godt å lese sånne innlegg!! Nye overgrep gjør ikke det som allerede er gjort bedre, snarere tvert imot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...