Gjest missilissi Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Har en leilighet som må dekoreres....har masse bilder av sønnen min jeg kunne tenke meg å ha opp på veggen i stilige rammer, men synes ikke det blir så fint med fargebilder pga klær osv...er det veldig kjedelig med masse svart hvitt bilder rundtom? 0 Siter
mirami Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg synes nesten det er finere med svart-hvitt bilder enn mange glorete bilder. Det får et litt mer kunstaktig preg da, hvis du forstår hva jeg mener? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg synes det er fint med sort/hvitt-bilder på veggene, som du sier blir fargebilder ofte litt glorete og rotete. 0 Siter
Gjest nsgjerrig i kveld Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Alternativt kan du ha bildene sepia-tonet. Synes det er fint jeg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg har bare sort/hvitt bilder rundt. Syns det er finest jeg :0) 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Det er fint med portrettbilder i svart/hvitt, syns jeg. Når det gjelder sephia som en nevner under her, så skal bildene ha en viss stil for at det skal passe med bruntonene. Syns ikke sephia passer til moderne bilder, det skal gi inntrykk av at bildene er gamle og passer best til bilder med et litt gammeldags uttrykk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.