Gå til innhold

Svart/hvitt bilder

Anbefalte innlegg

Gjest missilissi
Skrevet

Har en leilighet som må dekoreres....har masse bilder av sønnen min jeg kunne tenke meg å ha opp på veggen i stilige rammer, men synes ikke det blir så fint med fargebilder pga klær osv...er det veldig kjedelig med masse svart hvitt bilder rundtom?

Skrevet

Jeg synes nesten det er finere med svart-hvitt bilder enn mange glorete bilder. Det får et litt mer kunstaktig preg da, hvis du forstår hva jeg mener?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er fint med sort/hvitt-bilder på veggene, som du sier blir fargebilder ofte litt glorete og rotete.

Gjest nsgjerrig i kveld
Skrevet

Alternativt kan du ha bildene sepia-tonet.

Synes det er fint jeg.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har bare sort/hvitt bilder rundt. Syns det er finest jeg :0)

Skrevet

Det er fint med portrettbilder i svart/hvitt, syns jeg. Når det gjelder sephia som en nevner under her, så skal bildene ha en viss stil for at det skal passe med bruntonene. Syns ikke sephia passer til moderne bilder, det skal gi inntrykk av at bildene er gamle og passer best til bilder med et litt gammeldags uttrykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...