Gå til innhold

Vindusvask!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble helt inspirert av denne tråden jeg, tror jammen jeg skal ta fatt på vinduene her i heimen også. Jeg tror ikke de har vært vasket siden 17. mai... *flau*

:o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

4

• Bookworm

3

• astridny

2

• Onsdag1365380628

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Ble helt inspirert av denne tråden jeg, tror jammen jeg skal ta fatt på vinduene her i heimen også. Jeg tror ikke de har vært vasket siden 17. mai... *flau*

:o)

He-he, jeg kan i alle fall ikke skryte på meg at mine var særlig rene, gitt, mulig de fikk en omgang på slutten av sommeren i fjor. Trur eg.

Gjest ViViola
Skrevet

Det er ikke mulig å _glede seg_ til vindusvask:-(

Jeg _velger_ å se lyst på livet! ;-)

Skrevet

Jeg _velger_ å se lyst på livet! ;-)

Blæh...

Gjest høstløv
Skrevet

Det er ikke mulig å _glede seg_ til vindusvask:-(

Det er mulig å glede seg til vindusvask, for det er mannen min som vasker vinduene, og jeg gleder meg til å få de rene og pene igjen etter vinterens herjinger med snø og regn.

Skrevet

Jeg bruker vann og salmiakk, og en helt vanlig klut. Vasker og bruker så en nal. Tørker av kantene med papir som ikke "loer". Med salmiakk blir det rent, og ingen striper :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg bruker vann og salmiakk, og en helt vanlig klut. Vasker og bruker så en nal. Tørker av kantene med papir som ikke "loer". Med salmiakk blir det rent, og ingen striper :-)

Jeg vet ikke om jeg hæler å ha salmiakklukt rundt meg, så jeg tror jeg forsøker de andre alternativene først.

Men takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...