Gå til innhold

Thailand

Gjest Dra til Thailand

Anbefalte innlegg

Gjest Dra til Thailand
Skrevet

Jeg skal i en periode drive horehus i Thailand. Kan det lønne seg å kjøpe et hus istedenfor å leie ?

Gjest anna72
Skrevet

Kan du ikke bare bo på horehuset du skal drive da?

Gjest Dra til Thailand
Skrevet

Jeg vil ikke bo der. Må skille mellom jobb og privatliv. Dessuten skal jentene jobbe døgnet rundt :)

Gjest familiens skam
Skrevet

Jeg vil ikke bo der. Må skille mellom jobb og privatliv. Dessuten skal jentene jobbe døgnet rundt :)

du minner om min far,og det IKKE et komliment!!

selv om det han i praksis gjør er å kjøpe seg kone gang på gang fremfor å bare knulle de...

Gjest Elextra
Skrevet

*knegg* det var kanskje ikke bolig han spurte om?

Gjest anna72
Skrevet

*knegg* det var kanskje ikke bolig han spurte om?

Hehe - så og skjønte det etter at jeg hadde postet det.

Gjest anna72
Skrevet

Herregud - tjene penger på andre på en slik måte - motbydelig.

Skrevet

Er dette en spøk, så er den direkte usmaklig. Og er det alvor må du være direkte dum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...