Gjest Dra til Thailand Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg skal i en periode drive horehus i Thailand. Kan det lønne seg å kjøpe et hus istedenfor å leie ? 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Kan du ikke bare bo på horehuset du skal drive da? 0 Siter
Gjest Dra til Thailand Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Kan du ikke bare bo på horehuset du skal drive da? Jeg vil ikke bo der. Må skille mellom jobb og privatliv. Dessuten skal jentene jobbe døgnet rundt 0 Siter
Gjest familiens skam Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ikke bo der. Må skille mellom jobb og privatliv. Dessuten skal jentene jobbe døgnet rundt du minner om min far,og det IKKE et komliment!! selv om det han i praksis gjør er å kjøpe seg kone gang på gang fremfor å bare knulle de... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Kan du ikke bare bo på horehuset du skal drive da? *knegg* det var kanskje ikke bolig han spurte om? 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 *knegg* det var kanskje ikke bolig han spurte om? Hehe - så og skjønte det etter at jeg hadde postet det. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ikke bo der. Må skille mellom jobb og privatliv. Dessuten skal jentene jobbe døgnet rundt Herregud - tjene penger på andre på en slik måte - motbydelig. 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Er dette en spøk, så er den direkte usmaklig. Og er det alvor må du være direkte dum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.