Gå til innhold

Mopper

Anbefalte innlegg

Gjest hopegåsa
Skrevet

Vi trenger å investere i mye mopper, stativ og hele sulamitten, de vi har er gamle og utslitt. Hvem har bra slike? Noen som kan anbefale noe?

candyqueen_83
Skrevet

Vi har kjøpt på Nille, og det fungerer helt bra :o)

Gjest togli
Skrevet

Jeg var storfornøyd med Jif sitt moppesystem - helt til jeg prøvde denne: http://www.enjo.no/

Dette koster mer, men på sikt sparer man masse penger :)

Skrevet

Jeg har Jif, kjæresten har Norges-moppen (?). Jeg liker Jif best av de to.

Gjest nikkot
Skrevet

Jeg var storfornøyd med Jif sitt moppesystem - helt til jeg prøvde denne: http://www.enjo.no/

Dette koster mer, men på sikt sparer man masse penger :)

Støtter deg togli !!

Har hatt min Enjo stav siden 1996. Har to støvmopper, to "grove" vaskemopper og to "fine" vaskemopper. Kjempefornøyd !!!

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg har fra Eidsvoll miljøprodukter, kjøpte vel selve moppen i 1996, og den er aldeles like fin. Mulig det sier noe om vaskehyppigheten min...? :-)

Har prøvd Jif sitt også, men gikk raskt tilbake til min gode fra Eidsvoll...

Gjest togli
Skrevet

Støtter deg togli !!

Har hatt min Enjo stav siden 1996. Har to støvmopper, to "grove" vaskemopper og to "fine" vaskemopper. Kjempefornøyd !!!

Jeg skjønner ikke at jeg klarte meg uten ;)

Vindusvasken er jeg også kjempefornøyd med! Jeg har omsider skjønt at det er såperester som gjør at vinduene kjapt blir skitne igjen.. Iallefall innendørs.

Skrevet

Dampvakser fra Kärcher, fikk den i dag og tror jeg kommer til å kaste alle moppesystemene mine... er så dritt lei dem!!!!

Så kjøp deg heller en sånn en du:o)

Skrevet

Jeg har fra Eidsvoll miljøprodukter, kjøpte vel selve moppen i 1996, og den er aldeles like fin. Mulig det sier noe om vaskehyppigheten min...? :-)

Har prøvd Jif sitt også, men gikk raskt tilbake til min gode fra Eidsvoll...

Støttes, Eidsvoll miljøprodukter sin mopp er best

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...