Gå til innhold

Trenger å vite hva som er galt.

Anbefalte innlegg

Gjest Gollnar

Jeg er ikke helt sikker på hvilke slags lege jeg skal spørr for jeg er ganske forvirra på dette tidspunket av døgnet. Men jeg har store smerter på hørye side under brystet og det ligger på en måte bak ribbeina mine.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for det hjelper ikke å ta noen smertestiller eller noe sånt. Jeg har vært hos legevakta på søndag men de skulle gi meg en sprøyte men den turte jeg ikke å ta så jeg fikk en stikkpille. De viste ikke hva det er og de sa at hvis det ikke blir bedre så skulle jeg komme tilbake.. Også suger jeg i å skrive for jeg er ikke så gammal for å si det sånn :) men håper på å få et svar ppå hva det kan være hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326975-trenger-%C3%A5-vite-hva-som-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...