Poetica Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Jeg har hørt at det er kommet nye regler for beregning av bidrag etter samværfrekvens. (Eller er det bare et foreløpig forslag?) Mitt barn mottar bidrag i forhold til at det skulle finne sted vanlig samværordning, men hun har overhodet ikke samvær med sin far. (dvs kun 1 gang de siste elleve måneder) Kan jeg søke om forhøyet bidrag pga dette? Hvor mye høyere i prosent, utgjør dette for bidragsstørrelsen? Vil også dette bli påvirket av at han i tillegg har 2 barn han bor sammen med? På forhånd takk for evt svar! mvh 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Reglene er ikke satt i kraft ennå, det skjer etter planen høsten 2003 (RTV krevde i utgangspunktet 5 ÅR for å implementere reglene, men da sa departementet stopp. Det ble altså "bare" 2 år...) www.odin.dep.no/bfd/norsk/aktuelt/pressem/004051-070087/index-dok000-b-n-a.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.