Gå til innhold

Tittel på film?

Anbefalte innlegg

suzann1365381182
Skrevet

Den handler om en liten og helt blond gutt på ca 4 år som blir kidnappet av noen bushfolk. Han blir tatt godt vare på i bushen. Senere ser vi han når han drar til byen der hans egentlige foreldre bor. Da er han tenåring.

Noen som husker hva den heter?

Gjest Elextra
Skrevet

Antar du ikke mener Jungelboken av R. Kipling? :-)

suzann1365381182
Skrevet

He he. Det kan jeg ikke drømme om. Det er en dramafilm.

Skrevet

Når ble Mowgli blond? :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Når ble Mowgli blond? :-)

Nja, husker ikke hårfargen står definert i boken, jeg, selv om han er mørk i senere filmer? ;P

Gjest @krøll
Skrevet

Tror du mener Smaragdskogen. Emerald Forest på engelsk.

Gutten blir "kidnappet" av indianere i Amazonas, og faren bruker mnge år på å lete etter han. Han finner han til slutt, men gutten er blitt indianer selv. Men en katastrofe hender folket hans og han er nødt til å oppsøke sine fvoreldre i byen for å få hjelp.

Kjempefin film. Jeg har den, men dessverre bare på VHS, og det er liksom litt "ute" nå.

suzann1365381182
Skrevet

Tror du mener Smaragdskogen. Emerald Forest på engelsk.

Gutten blir "kidnappet" av indianere i Amazonas, og faren bruker mnge år på å lete etter han. Han finner han til slutt, men gutten er blitt indianer selv. Men en katastrofe hender folket hans og han er nødt til å oppsøke sine fvoreldre i byen for å få hjelp.

Kjempefin film. Jeg har den, men dessverre bare på VHS, og det er liksom litt "ute" nå.

Tusen takk! Det er den, og den har jeg lyst til å se i påska :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...