suzann1365381182 Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Den handler om en liten og helt blond gutt på ca 4 år som blir kidnappet av noen bushfolk. Han blir tatt godt vare på i bushen. Senere ser vi han når han drar til byen der hans egentlige foreldre bor. Da er han tenåring. Noen som husker hva den heter? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Antar du ikke mener Jungelboken av R. Kipling? :-) 0 Siter
suzann1365381182 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Skrevet 7. april 2009 Antar du ikke mener Jungelboken av R. Kipling? :-) He he. Det kan jeg ikke drømme om. Det er en dramafilm. 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Antar du ikke mener Jungelboken av R. Kipling? :-) Når ble Mowgli blond? :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Når ble Mowgli blond? :-) Nja, husker ikke hårfargen står definert i boken, jeg, selv om han er mørk i senere filmer? ;P 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Tror du mener Smaragdskogen. Emerald Forest på engelsk. Gutten blir "kidnappet" av indianere i Amazonas, og faren bruker mnge år på å lete etter han. Han finner han til slutt, men gutten er blitt indianer selv. Men en katastrofe hender folket hans og han er nødt til å oppsøke sine fvoreldre i byen for å få hjelp. Kjempefin film. Jeg har den, men dessverre bare på VHS, og det er liksom litt "ute" nå. 0 Siter
suzann1365381182 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Skrevet 7. april 2009 Tror du mener Smaragdskogen. Emerald Forest på engelsk. Gutten blir "kidnappet" av indianere i Amazonas, og faren bruker mnge år på å lete etter han. Han finner han til slutt, men gutten er blitt indianer selv. Men en katastrofe hender folket hans og han er nødt til å oppsøke sine fvoreldre i byen for å få hjelp. Kjempefin film. Jeg har den, men dessverre bare på VHS, og det er liksom litt "ute" nå. Tusen takk! Det er den, og den har jeg lyst til å se i påska 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.