Gå til innhold

Jippi, har fått meg damp vasker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det FUNKER! Gulvet er skinnende rent!

Påsken skal brukes til vårrengjøring fra gulv til tak, vinduer, bad, komfyren.... you name it...

Æ glær mæ!

Noen som har en slik en og kan tipse meg litt om bruksområder?

Skrevet

Ser ut som du har det klart for deg hvor den kan brukes. Jeg har også en sånn og synes den er genial til nærmest alt. Kommer til overalt. Alle de små-konsollene i bilen som bare samler støv man aldri får opp, en runde med dampvaskeren og støvet er borte.

Gjest minnah
Skrevet

Ja, er den bra altså? Slik man ser på bl.a TV Shop? ;-)

Har lurt litt på det altså, vært på nippet til å bestille..! Hvilken har du, link?

Skrevet

Ser ut som du har det klart for deg hvor den kan brukes. Jeg har også en sånn og synes den er genial til nærmest alt. Kommer til overalt. Alle de små-konsollene i bilen som bare samler støv man aldri får opp, en runde med dampvaskeren og støvet er borte.

Har klart for meg det som står i brosjyren at den kan gjøre ja:o)

Men har bare fått testet den på mitt veldig møkkete gulv.

Hvor er det du bruker den mest og hva er det mes geniale?

De små stedene i bilen hvor det er umulig og komme til var lurt:o)

Skrevet

Så genialt!!

Kan den brukes på parkett også?

Skrevet

Veldig interessant, hva var prisen? Ser ikke ut som det ligger ute?

Nå var det mannen i huset som var ute og kjøpte denne i dag, etter mitt evig mas om møkkete gulv som aldri ble rene, og alt maset om at fugene på badet var blitt gule:o)

Tror han gav 2.500 - 3000 jeg, dyrt, men er mange deler med da...

Skrevet

Så genialt!!

Jepp, brukte den på parketten i dag, ble veldig rent, du skulle sett den kluten etterpå:o)

Gjest minnah
Skrevet

Nå var det mannen i huset som var ute og kjøpte denne i dag, etter mitt evig mas om møkkete gulv som aldri ble rene, og alt maset om at fugene på badet var blitt gule:o)

Tror han gav 2.500 - 3000 jeg, dyrt, men er mange deler med da...

Nei, det synes jeg var helt OK. Så her skal det vurderes! :-)

Gjest Joilet
Skrevet

Ikke bruk den på parkett eller annet treverk.

Skrevet

''Gulvet er skinnende rent! Påsken skal brukes til vårrengjøring fra gulv til tak, vinduer, bad, komfyren.... you name it...

Æ glær mæ!''

Pervo!

:-)

Skrevet

Så genialt!!

Parkett vil fort bli ødelagt hvis du bruker den. Det tåler ikke dampen, og sveller. Har sett det hos venner som var såå beigeistret, men nå har satt den i kjelleren etter å ha lagt nytt gulv...

Gjest minnah
Skrevet

Parkett vil fort bli ødelagt hvis du bruker den. Det tåler ikke dampen, og sveller. Har sett det hos venner som var såå beigeistret, men nå har satt den i kjelleren etter å ha lagt nytt gulv...

Kan jeg kjøpe den av dem kanskje? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...