Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig fikk jeg mer enn nok av det lange håret og fikk en frisørtime på kort varsel og nå er lokkene borte! Det når til skuldrene og jeg er storfornøyd! :o))) Herlig med kortere hår! Og skulle jeg angre meg så vokser det jo ut igjen. :o)

Kjæresten er stokke blind som mannfolk flest og så ingenting før jeg stakk trynet opp i hans og sa:"HEI!" da skjønte han at det var noe... *hehe*

Skrevet

Jeg _tror_ Mr Lotte ville sett det om jeg dukka opp med 25 cm kortere hår...! Men helt sikker er jeg ikke ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Kjæresten er stokke blind som mannfolk flest''

Nei, er det noe menn legger merke til så er det da frisyren!? ;)

Selv har jeg imidlertid ofte problemer med å se at mannen min har vært og tatt to cm....

Gjest minnah
Skrevet

Hehe, nei disse mannfolka ser hva de vil. Min kan spotte en ørn på kilometers avstand (eller noe sånt), men sokkene som ligger slengt over halve soverommet - nei de er ikke synlige for hans øye.

Grattis med ny sveis (igjen)!

Gjest @krøll
Skrevet

Her er det jeg som ikke legger merke til at mannen har klippet seg. Men det er jo som regel ikke mer enn en cm, da. Jeg vet aldri hvordan jeg vil ha håret, eller hva jeg egentlig kler best. Uansett hva jeg velger er jeg fornøyd de første 14 dagene, og såv er jeg misførnøyd igjen.

Men nå har det åpnet en stylingfrisør, med fargeanalyse her i min lille by. Siden jeg har bursdag i neste uke har jeg hintet ganske tydelig at jeg kunne ønske meg en time i bursdagsgave. Og så får vi se hva det blir til.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Kjæresten er stokke blind som mannfolk flest''

Nei, er det noe menn legger merke til så er det da frisyren!? ;)

Selv har jeg imidlertid ofte problemer med å se at mannen min har vært og tatt to cm....

min mann tok barten....

Han sa ingenting og jeg oppdaget ingenting. Vet ikke hvor lenge han gikk uten bart før jeg oppdaget den var vekk.

Skrevet

min mann tok barten....

Han sa ingenting og jeg oppdaget ingenting. Vet ikke hvor lenge han gikk uten bart før jeg oppdaget den var vekk.

*LOL*

Skrevet

Hehe, nei disse mannfolka ser hva de vil. Min kan spotte en ørn på kilometers avstand (eller noe sånt), men sokkene som ligger slengt over halve soverommet - nei de er ikke synlige for hans øye.

Grattis med ny sveis (igjen)!

''men sokkene som ligger slengt over halve soverommet - nei de er ikke synlige for hans øye. ''

Det _er_ noe med sokker... de blir usynlige for mannfolk, tror jeg... ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

min mann tok barten....

Hehe :-)

Kan godt skjønne det, du hadde sikkert sett ham med bart før, og stusset derfor ikke.

Hadde mannen min plutselig dukket opp _med_ bart, derimot... *S*

Skrevet

Hehe :-)

Kan godt skjønne det, du hadde sikkert sett ham med bart før, og stusset derfor ikke.

Hadde mannen min plutselig dukket opp _med_ bart, derimot... *S*

*knegg* Ingen fart uten bart ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Mener å huske at du tok en stor stuss for en stund siden, jeg...? Men da var det muligens snakk om en oppklipping av langt hår, som ble behørig beskrevet her *s*.

Tror ikke det har så mye med kjønn å gjøre å legge merke til sånt, da *s*

Skrevet

min mann tok barten....

Du merket ikke at han hadde tatt barten!? Husker eksen tok barten innimellom og det var _svært_ synlig!

Skrevet

Mener å huske at du tok en stor stuss for en stund siden, jeg...? Men da var det muligens snakk om en oppklipping av langt hår, som ble behørig beskrevet her *s*.

Tror ikke det har så mye med kjønn å gjøre å legge merke til sånt, da *s*

Tok 10-15 cm til jul og angret etterpå på at jeg ikke tok mer. :o) Så i dag gikk resten. :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du merket ikke at han hadde tatt barten!? Husker eksen tok barten innimellom og det var _svært_ synlig!

Ja, når jeg plutselig så at den var borte så så jeg det helt tydelig...

Jeg pleier ikke si noe som helst om min kjære ikke oppdager at jeg har klippet meg.

Skrevet

Ja, når jeg plutselig så at den var borte så så jeg det helt tydelig...

Jeg pleier ikke si noe som helst om min kjære ikke oppdager at jeg har klippet meg.

Om jeg bare tar en stuss så gidder jeg ikke si noe, men tro meg - dette er ikke bare en stuss! Det er såpass at jeg faktisk hadde forventet at den stokk blinde karen skulle se det med en gang. *Hehe*

Gjest Elextra
Skrevet

Tok 10-15 cm til jul og angret etterpå på at jeg ikke tok mer. :o) Så i dag gikk resten. :o)

*forsøker å se for meg Lillemus med piggsveis*

Gjest minnah
Skrevet

*forsøker å se for meg Lillemus med piggsveis*

Piggmus... :-)

Skrevet

Ei av damene på jobben gjorde det samme. Jeg kommenterte det, og fikk en takk og ble opplyst om at dette hadde skjedd for 4 dager siden, men gubben hennes hadde ikke merket noen ting enda.

mil1365380270
Skrevet

Ikke for å helle malurt i begeret, men kan det være han hadde sett det, ikke likte det, og dro ut tiden det tok før han måtte si "så fin du er".....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...