Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Ikke for å helle malurt i begeret, men kan det være han hadde sett det, ikke likte det, og dro ut tiden det tok før han måtte si "så fin du er".....?

Hihi, det samme tenkte jeg. Hvis jeg ikke med min beste vilje klarer å gi en kompliment, lar jeg heller være å kommentere det. ;o)

Skrevet

Ikke for å helle malurt i begeret, men kan det være han hadde sett det, ikke likte det, og dro ut tiden det tok før han måtte si "så fin du er".....?

Malurt er akkurat det du heller, og du gjør det med vilje. Sikker på at det gjorde godt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Om jeg bare tar en stuss så gidder jeg ikke si noe, men tro meg - dette er ikke bare en stuss! Det er såpass at jeg faktisk hadde forventet at den stokk blinde karen skulle se det med en gang. *Hehe*

Jeg har også tatt 10 cm av noen gang - uten at det oppdages.

Jeg sier ingenting på det- for jeg er heller ikke en som vanligvis studerer folks ytre.

Jeg så ikke at min mann hadde tatt barten, og ved en annen anledning oppdaget jeg ikke at ei dame var gravid- selv om det var 2-4 uker før termin. (kjente ikke dama- og møtte henne først da- men likevel!)

Jeg går vel under kategorien "stokke blind" som du skrev.

Skrevet

Nei, han _er_ rett og slett så blind for slike ting. :o)

Skrevet

''Kjæresten er stokke blind som mannfolk flest''

Nei, er det noe menn legger merke til så er det da frisyren!? ;)

Selv har jeg imidlertid ofte problemer med å se at mannen min har vært og tatt to cm....

Gratulerer! Har altfor langt hår jeg óg nå - og har samtidig frisørvegring. Jaja, skal hoppe i det etter påske :)

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, typisk mannfolk ja ;0)

Gratulerer med ny sveis igjen.

Skrevet

*fnis*

Skrevet

Her er det jeg som ikke legger merke til at mannen har klippet seg. Men det er jo som regel ikke mer enn en cm, da. Jeg vet aldri hvordan jeg vil ha håret, eller hva jeg egentlig kler best. Uansett hva jeg velger er jeg fornøyd de første 14 dagene, og såv er jeg misførnøyd igjen.

Men nå har det åpnet en stylingfrisør, med fargeanalyse her i min lille by. Siden jeg har bursdag i neste uke har jeg hintet ganske tydelig at jeg kunne ønske meg en time i bursdagsgave. Og så får vi se hva det blir til.

''Her er det jeg som ikke legger merke til at mannen har klippet seg. ''

Det skjer stadig vekk her også, men så klipper han se hver 5. uke også...;-)

Gjest Sparer igjen jeg da
Skrevet

Ja, folk er forskjellige.

Jeg har klippet av meg femten, tyve cm for å få vekk fliser og sånn og angrer veldig. Jeg må nok ha langt hår.

Mannen min ser hver cm jeg tar, eller hver pyttelille forandring med meg. Men jeg må innrømme at jeg ikke har sett hans like på det området da ;)

Grattis

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...