Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det riktig at trygda er kommet allerede den 6 April ? Mottar TU og har fått inn penger nå , ennå jeg fikk beskjed om at utbetalinga skulle komme den 20 .

Onsdag1365380628
Skrevet

Flere her på DOL har skrevet om dette de siste dagene, og etter nærmere undersøkelse har man kommet frem til at det er noe etterbetaling som er på konto. Om dette gjelder deg vites jo ikke..

Skrevet

Flere her på DOL har skrevet om dette de siste dagene, og etter nærmere undersøkelse har man kommet frem til at det er noe etterbetaling som er på konto. Om dette gjelder deg vites jo ikke..

Det hadde jo vært kjekt med en etterbetaling : ) Får nesten bare ringe til nav i morgen og høre .....

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har ikke fått min TU, den kommer ikke før den 24. april....

Skrevet

Det hadde jo vært kjekt med en etterbetaling : ) Får nesten bare ringe til nav i morgen og høre .....

Har du snakket med NAV ? Fikk også litt utbetaling 6 april.Skal ikke ha utb før den 25.Lurer på hva dette kan være

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...