Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener man må begynne å kalle det å innta alkoholholdig drikke som å ruse seg...

Fra nå av blir "skal vi ta noen pils eller?" til "skal vi ruse oss på noen pils eller?".

Hva syns dere om dette?

Skrevet

Jeg synes du bør slå av pc'n og legge deg nå.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239139348' post='4128291]

Jeg synes du bør slå av pc'n og legge deg nå.

Hm... hvorfor det da? :-)

Skrevet

Hm... hvorfor det da? :-)

Fordi det er sent, og at du svitsja bryter'n over på tull. (ikke svensk toll) God natt!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239139590' post='4128295]

Fordi det er sent, og at du svitsja bryter'n over på tull. (ikke svensk toll) God natt!

Hm, ja, det er faktisk sant... det ER faktisk tull... takk for at du sa fra. Men jeg er desverre ikke spor trøtt, så får finne på noe annet.

Gjest togli
Skrevet

Det er jo ingen automatikk i at når man drikker alkoholholdig drikke, så ønsker man å kjenne "rusfølelsen".

Selv kan jeg synes det er godt med hvitvin til reker etc., men jeg kan godt drikke bare et glass. Da ruser jeg meg jo ikke?

Gjest Joilet
Skrevet

Det er jo ingen automatikk i at når man drikker alkoholholdig drikke, så ønsker man å kjenne "rusfølelsen".

Selv kan jeg synes det er godt med hvitvin til reker etc., men jeg kan godt drikke bare et glass. Da ruser jeg meg jo ikke?

Men du blir ruset...

Gjest togli
Skrevet

Men du blir ruset...

I så fall uten å merke noe som helst til det ;-)

Gjest xbellax
Skrevet

Sånt blir i overkant hysterisk for min del. Der finnes en gyllen middelvei som de aller fleste behersker.

Gjest Mirakelet
Skrevet

hehe høres nesten ut som en vil ruse seg på noen piller - ruse oss på noen pills :D

men en blir jo ruset av alkohol da :D

Skjønner ikke folk syns det er kult å spørre kompisen: Fylla i helga eller?

Høres ut som de alkisene vettu....

Gjest mora2
Skrevet

Mye enklere å si man skal ha noen øl vel...

:0)

Skrevet

Mente faktisk ingenting med dette innlegget, hehe... har ikke noe imot å "ruse meg" på noen pils jeg da...

Poenget mitt var vel egentlig at alkohol ikke er så uskyldig som mange vil ha det til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...