Gjest Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Jeg mener man må begynne å kalle det å innta alkoholholdig drikke som å ruse seg... Fra nå av blir "skal vi ta noen pils eller?" til "skal vi ruse oss på noen pils eller?". Hva syns dere om dette? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Jeg synes du bør slå av pc'n og legge deg nå. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1239139348' post='4128291] Jeg synes du bør slå av pc'n og legge deg nå. Hm... hvorfor det da? :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Hm... hvorfor det da? :-) Fordi det er sent, og at du svitsja bryter'n over på tull. (ikke svensk toll) God natt! 0 Siter
Gjest Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1239139590' post='4128295] Fordi det er sent, og at du svitsja bryter'n over på tull. (ikke svensk toll) God natt! Hm, ja, det er faktisk sant... det ER faktisk tull... takk for at du sa fra. Men jeg er desverre ikke spor trøtt, så får finne på noe annet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Det er jo ingen automatikk i at når man drikker alkoholholdig drikke, så ønsker man å kjenne "rusfølelsen". Selv kan jeg synes det er godt med hvitvin til reker etc., men jeg kan godt drikke bare et glass. Da ruser jeg meg jo ikke? 0 Siter
Gjest Joilet Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Det er jo ingen automatikk i at når man drikker alkoholholdig drikke, så ønsker man å kjenne "rusfølelsen". Selv kan jeg synes det er godt med hvitvin til reker etc., men jeg kan godt drikke bare et glass. Da ruser jeg meg jo ikke? Men du blir ruset... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Men du blir ruset... I så fall uten å merke noe som helst til det ;-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Sånt blir i overkant hysterisk for min del. Der finnes en gyllen middelvei som de aller fleste behersker. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 hehe høres nesten ut som en vil ruse seg på noen piller - ruse oss på noen pills men en blir jo ruset av alkohol da Skjønner ikke folk syns det er kult å spørre kompisen: Fylla i helga eller? Høres ut som de alkisene vettu.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Mye enklere å si man skal ha noen øl vel... :0) 0 Siter
Gjest Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Mente faktisk ingenting med dette innlegget, hehe... har ikke noe imot å "ruse meg" på noen pils jeg da... Poenget mitt var vel egentlig at alkohol ikke er så uskyldig som mange vil ha det til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.